Lenovo A7000 Plus to mocny smartfon za 600 zł, który nie pasuje do zapowiadanej strategii

Lenovo A7000 Plus to mocny smartfon za 600 zł, który nie pasuje do zapowiadanej strategii14.09.2015 12:50
Lenovo A7000 Plus
Źródło zdjęć: © lazada.com.ph
Konrad Błaszak

Lenovo stale rozbudowuje portfolio swoich smartfonów, a jego najnowszym przedstawicielem jest model A7000 Plus, czyli ulepszona wersja urządzenia sprzed kilku miesięcy.

Jakiś czas temu do sieci trafiły informacje, że Lenovo zniknie z rynku mobilnego i zostanie zastąpione przez Motorolę, ale jak widać na taki ruch trzeba będzie jeszcze poczekać, ponieważ Chińczycy ostatnio są bardzo aktywni. Świetnym tego przykładem są targi IFA, gdzie zostały pokazane aż 4 nowe smartfony.Teraz Lenovo znów dorzuca coś nowego do swojej oferty i tym razem jest to odświeżona wersja modelu A7000 sprzed kilku miesięcy o nazwie A7000 Plus.

  • 5,5-calowy ekran o rozdzielczości FullHD (1920 x 1080 pikseli);
  • 8-rdzeniowy procesor MediaTek MT6752;
  • 2 GB pamięci operacyjnej;
  • 16 GB pamięci wbudowanej + slot na kartę MicroSD;
  • 13-megapikselowy aparat główny;
  • 5 Mpix na przednim panelu;
  • Dual SIM;
  • łączność 4G LTE;
  • bateria o pojemności 3000 mAh;
  • Android Lollipop;
  • wymiary: 152,6 x 76,2 x 7,99 mm;
  • waga: 140 gramów.
[1/5]
[2/5]
[3/5]
[4/5]
[5/5]

Względem poprzednika została poprawiona rozdzielczość ekranu (FullHD vs HD), pamięć wbudowana (16 vs 8 GB) oraz aparat główny (13 vs 8 Mpix). Poza tym bateria uległa minimalnego powiększeniu, ponieważ tylko o 100 mAh. Bez wątpienia są to pozytywne zmiany i zastanawia jedynie fakt, czy nieznacznie większy akumulator pozwoli na podobne czasy na jednym ładowaniu, skoro zmieniła się rozdzielczość ekranu.

Lenovo A7000 Plus został zaprezentowany na Filipinach i do sprzedaży trafi już jutro. Jego cena to 7499 peso filipińskich, co po przeliczeniu daje około 595 złotych. Za smartfona z takimi podzespołami jest to bardzo atrakcyjna cena i po raz kolejny można żałować, że u nas nie ma szans na to, by tak tanio kupić telefon z podobną specyfikacją.

Zastanawiający dla mnie jest też fakt, jak to naprawdę jest z tym Lenovo i wyjściem z rynku mobilnego. Bez wątpienia postawienie na markę Motorola ma sens, ale co wtedy z takimi urządzeniami jak model A7000 Plus? Aktualne smartfony z serii Moto nijak mi nie pasują do takich urządzeń, więc Lenovo musiałoby bardzo rozbudować tą markę, a przez to nie byłaby tak wyrazista lub Chińczycy musieliby zrezygnować z takich urządzeń, ale nie wiadomo jak wtedy wyglądałyby wyniki sprzedaży. Bez wątpienia warto przyglądać się bliżej chińskiej firmie, ponieważ nadchodzące miesiące mogą być bardzo ciekawe.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.