Analitycy: "LG G4 nie przebije wyników sprzedaży G3". Wszystkiemu winny Galaxy S6

Analitycy: "LG G4 nie przebije wyników sprzedaży G3". Wszystkiemu winny Galaxy S620.04.2015 10:53
Galaxy S6 edge i LG G4
Źródło zdjęć: © Samsung
Konrad Błaszak

O LG G4 wiemy już niemal wszystko i teraz tylko czekamy na 28 kwietnia, ponieważ właśnie wtedy odbędzie jego premiera. Od kilku generacji jedno z najważniejszych pytań brzmi, czy tym razem flagowiec LG pod względem popularności zbliży się choć trochę to produktu Samsunga? Według ostatnich analiz, nie ma na to najmniejszych szans.

Dzięki ostatnim przeciekom wiemy już, że LG będzie miał skórzane plecy, 5,5-calowy ekran QHD (2560 x 1440 pikseli), dobry aparat i wymienną baterię. Bez wątpienia może być to zatem łakomy kąsek nie tylko dla fanów LG, ale analitycy widzą to inaczej.

Jak podaje The Korea Herald, według analityków IBK Investment & Securities sprzedaż LG G4 może nie przebić wyniku osiągniętego przez G3 (ok. 10 mln egzemplarzy). Analityk Lee Seung-woo z firmy IBK Investment & Securities powiedział:

Lee Seung-woo:

LG G4 ze skórzanymi pleckami to imponujący produkt. Ale sytuacja na rynku nie będzie korzystna.

Cytowany wyżej analityk odnosi się oczywiście do silnej konkurencji w postaci Galaxy S6 oraz jego wariantu z zagiętym ekranem. Według najnowszych przewidywań, te dwa modele mogą znaleźć nawet 70 milionów nabywców. Mówi się ponadto, że słabą stroną nowego flagowca może być zastosowanie Snapdragona 808 zamiast mocniejszego układu 810.

LG G4
LG G4

Mniejszy z koreańskich gigantów nie zamierza się jednak poddawać. Jednym z rozwiązań mających na celu zachęcenia klientów do sięgnięcia po jego produkt ma być zaoferowanie jednorazowej i darmowej wymiany pękniętego ekranu w ciągu roku od zakupu urządzenia oraz dorzucenie do zestawu karty pamięci o pojemności 64 GB. Niestety z tych udogodnień skorzystają wyłącznie mieszkańcy Korei Południowej.

10 milionów sprzedanych sztuk jednego urządzenia to świetny wynik, którego pozazdrościć może większość producentów, ale w porównaniu do Samsunga LG wypada bardzo słabo. Jeśli rzeczywiście sprzedaż modeli S6 będzie nawet siedmiokrotnie wyższa będzie to duży cios dla twórców G4.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.