Miłosne statystyki dotyczące użytkowników konkretnych platform mobilnych

Miłosne statystyki dotyczące użytkowników konkretnych platform mobilnych02.02.2012 10:08
Krystian Bezdzietny

Serwis Match.com pokusił się o zrobienie małego wywiadu środowiskowego wśród użytkowników konkretnych platform komórkowych, aby odkryć, jak to jest z tym miłosnym życiem właścicieli iPhone'ów, smartfonów BlackBerry czy Androidów.

Jak pisze odpowiedzialna za raport Kimberly Moffit: "Smartfony, bardziej niż horoskopy czy astrologia, są nowym wyznacznikiem randkowania wśród Kanadyjczyków". W raporcie pojawiły się następujące ciekawostki:

o użytkownikach Androidów:

  • androidowcy są najbardziej uwodzicielscy - aż 62% właścicieli urządzeń z tym systemem stwierdziło, że ich pierwsza randka kończyła się w łóżku, dla użytkowników iPhone'a ten współczynnik wyniósł 57%, a dla użytkowników BB 48%;
  • ze wszystkich mobilnych użytkowników to właśnie androidowcy są najbardziej skłonni do jednokrotnych wojaży łóżkowych (55%);
  • aż 72% ankietowanych użytkowników Androida choć raz odwiedziło internetowy portal randkowy (użytkowników iPhone'a - 58%, BB - 50%).

o użytkownikach BlackBerry:

  • użytkownicy mobilnej platformy RIM lubią alkohol - wg raportu, 72% użytkowników jest skłonnych do picia alkoholu na pierwszej randce;
  • 67% użytkowników tej platformy twierdzi, że doświadczyło miłości od pierwszego wejrzenia.

o użytkownikach iPhone'ów:

  • iPhone'owi entuzjaści są skłonni do randkowania w miejscu pracy - prawie 25% z nich miało romans w pracy na przestrzeni ostatnich pięciu lat;
  • po pierwszej randce ta grupa użytkowników woli poczekać jeden dzień, aby przeć ze znajomością dalej, podczas gdy użytkownicy BB i Androida czekają do 2-3 randki.

Badania zostały przeprowadzone na Kanadyjczykach. Ile w tym prawdy - trudno stwierdzić. Jedni piszą, że właściciele iPhone'ów to imprezowi podrywacze, a androidowcy to nerdy. Jak widać, w tym raporcie jest zupełnie na odwrót.

Źródło: venturebeat

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.