Mobile Trends Conference 2015 już w przyszłym miesiącu. Zdecyduj, kto z branży zasłużył na wyróżnienie

Mobile Trends Conference 2015 już w przyszłym miesiącu. Zdecyduj, kto z branży zasłużył na wyróżnienie14.01.2015 17:55
Redakcja Komórkomanii

Już tylko 4 tygodnie dzielą nas od rozpoczęcia krakowskiej konferencji Mobile Trends Conference 2015 i targów Mobile-IT, podczas których spotka się ponad 300 uczestników, 30 prelegentów oraz 50 wystawców związanych ze światem mobilnych technologii. To idealna okazja do tego, by poszerzyć wiedzę na temat najnowszych i najbardziej innowacyjnych rozwiązań w tej dynamicznie rozwijającej się branży. Patronat medialny nad wydarzeniem objęła Komórkomania.

Konferencja odbędzie się w Krakowie w dniach 11-13 lutego i zostanie podzielona na trzy dni tematyczne: Business Day, Development Day oraz Inspiration Day. Podczas tego ostatniego będzie można wysłuchać prelekcji mogących się poszczycić ogólnopolską sławą prelegentów, w gronie których znaleźli się:

  • Jakub B. Bączek (złoty medalista mistrzostw świata jako trener mentalny i coach kadry narodowej siatkarzy Stéphane Antiga)
  • Jerzy Zientkowski (mówca inspiracyjny, coach, mentor i trener z blisko 20-letnim doświadczeniem);
  • Natalia Hatalska (autorka bestsellerowej książki \Cząstki przyciągania\ oraz bloga hatalska.com uznawanego za jeden z najbardziej wpływowych blogów w Polsce);
  • Piotr Konieczny (założyciel Niebezpiecznik.pl, firmy doradczej konsultującej projekty informatyczne pod kątem bezpieczeństwa);
  • Roman Łoziński (dyrektor strategii w Ars Thanea oraz wykładowca podyplomowych studiów \Psychologia Reklamy\ na Uniwersytecie Warszawskim, Szkoły Strategii Marki oraz Szkoły Marketingu Interaktywnego przy Stowarzyszeniu Agencji Reklamowych);
  • Michał Sadowski (założyciel i Prezes Brand24 S.A. firmy zajmującej się monitoringiem Internetu i jednego z laureatów konkursu Aulery 2012 oraz Ekomersy 2012);
  • Paweł Tkaczyk (autor książek: „Zakamarki marki” i „Grywalizacja”, który współpracuje m.in. z Agorą i Grupą Allegro).

Ponadto w dniach 12-13 lutego w EXPO Kraków będą miały miejsce Targi Rozwiązań i Technologii Mobilnych Mobile-IT, czyli najważniejsze w Polsce wydarzenie dla przedstawicieli branży mobilnej oraz wszystkich miłośników mobilnych technologii. Swój udział w tym wydarzeniu swój udział potwierdzili już m.in. przedstawiciele nastepujących firm:

  • Baramundi;
  • Microsoft;
  • STX Next;
  • Infobip Sp. z o.o.;
  • K2 Search Sp. z o.o.;
  • Looksoft;
  • Adquota;
  • SMSAPI;
  • Ready4S;
  • Torus Solutions.

Wszyscy chętni do wzięcia udziału w targach Mobile-IT mogą dokonać rejestracji na tej stronie.

Nieodłącznym elementem krakowskiej imprezy jest także gala, na której rozdane zostaną statuetki Mobile Trends Awards, czyli prestiżowe nagrody dla najlepszych rozwiązań mobilnych minionego roku.

Mobile Trends Awards
Mobile Trends Awards

Oto lista nominowanych w 17 kategoriach:

  1. Kategoria: Miasto z najlepszą stroną lub aplikacją mobilną
  • Gmina Miasto Kołobrzeg za aplikację Klimatyczny Kołobrzeg. Realizator: Amistad Mobile;
  • Urząd Miejski w Przemyślu za aplikację Mobilny Przemyśl. Realizator: Amistad Mobile;
  • Urząd Miejski w Karpaczu za stronę www.karpacz.pl. Realizator: Marcom Interactive;
  • Miasto Ełk, Starostwo Powiatowe i gminy powiatu ełckiego za aplikację Ełk, Mazury, Pojezierze Ełckie. Realizator: Edytor.
  1. Kategoria: Firma z najlepszą stroną mobilną
  • Muzeum Narodowe w Krakowie za stronę www.mnk.pl. Realizator: Openform design&digital studio;
  • Nickel Development za stronę www.warzelnia.com. Realizator: eCreo Multimedia;
  • Kulczyk Foundation za stronę www.kulczykfoundation.org.pl. Realizator: Netizens / Peppermint;
  • Muzeum Powstania Warszawskiego za stronę www.warsawrising.eu. Realizator: BrightMedia.
  1. Kategoria: Firma/marka z najlepszą aplikacją mobilną
  • Poczta Polska za aplikację Envelo (Android, iOS, Windows Phone). Realizator: Future Mind;
  • McDonald's Polska za aplikację McDonald’s Polska (Android, iOS, Windows Phone). Realizator: Tribal DDB;
  • Żabka Polska za aplikację Żabka Codzienne Korzyści (Android, iOS). Realizator: mobee dick / MoveApp;
  • AmRest za aplikację KFC Polska (Android, iOS).
  1. Kategoria: Portal mobilny
  • Grupa Onet.pl za m.onet.pl.
  • Grupa Wirtualna Polska za www.wp.pl;
  • INTERIA.PL za m.interia.pl;
  • Ministerstwo Spraw Zagranicznych za www.polska.pl. Realizator: Publicis.
  1. Kategoria: Bankowość mobilna
  • FM Bank PBP za aplikację Bank SMART (Android, iOS). Realizator: Software Mind;
  • Meritum Bank ICB za aplikację Meritum Bank Mobilny (Android, iOS, Windows Phone);mBank za aplikacje mBank PL (Android, iOS, Windows Phone). Realizator: mBank / Mobiltek;
  • PlusBank za aplikację plusbank24 (Android, iOS, Windows Phone). Realizator: eLeader.
  1. Kategoria: Wykorzystanie marketingu mobilnego
  • Statoil Fuel & Retail za kampanię Statoil DieselGold Arctic z wykorzystaniem targetowania pogodowego. Realizator: Mobext / adrino;
  • Stowarzyszenie Amnesty International za kampanię WeFree. Realizator: Artegence;Hennes&Mauritz (H&M) za pierwszą w Polsce kampanię reklamową na Snapchat. Realizator: Lubię to – linked by Isobar;
  • Coca-Cola Poland za kampanię opartą na monitoringu i rozpoznawaniu obrazu. Realizator: Brand24 / NEXT.
  1. Kategoria: m-commerce
  • Grupa Allegro za aplikację OLX.pl (Android, iOS, Windows Phone);
  • Ceneo.pl za aplikację Ceneo.pl (Android, iOS, Windows Phone);
  • SuperSklep za sklep www.supersklep.pl. Realizator: i-systems;
  • NEO24 za sklep mobilny m.neo24.pl. Realizator: mobee dick.
  1. Kategoria: Aplikacja mobilna do użytku dla firm
  • Bonnier Business Polska za aplikację Puls Biznesu (Android, iOS);
  • Hotel Narvil Conference & Spa oraz Witchcraft Studios za aplikację Hotel Narvil
  • Conference & Spa (Android);
  • inFakt za aplikację inFakt Faktury i Księgowość (Android, iOS);
  • Neptis za aplikację Yanosik dla Firm (Android).
  1. Kategoria: Aplikacja mobilna – edukacja
  • Pixle za aplikację Storest (iOS);
  • WWF Polska oraz GoldenSubmarine za aplikację Poradnik WWF (Android, iOS);
  • DrOmnibus za aplikację DrOmnibus (Android);
  • Lerni za aplikację Lerni. Learn Languages. (Android).
  1. Kategoria: Gra mobilna
  • Playsoft za grę Tour de France 2014;
  • Infinite Dreams za grę Sky Force 2014;
  • Vivid Games za grę Godfire: Rise of Prometheus;
  • Digital Melody za grę Timberman - Drwal jakich mało.
  1. Kategoria: Aplikacja mobilna – rozrywka
  • Grupa Radiowa Agory oraz JOJO Mobile Polska za aplikację TOK FM (Android, iOS, Windows 8);
  • TVN za aplikację Mam Talent! (Android);
  • Telewizja Polska oraz SAD za aplikację TVP Stream (Android, iOS, Windows Phone);
  • Tymbark – MWS oraz Lemon Sky JWT za aplikację GramoFun Tymbark (Android, iOS).
  1. Kategoria: Aplikacja mobilna – sport i zdrowie
  • NC+ oraz Insys za aplikację Canal Plus Sport Online (Android, iOS);
  • Gazeta.pl oraz eDziecko.pl za aplikację Moja Ciąża z eDziecko.pl (Android);
  • Polskapresse oraz JOJO Mobile Polska za aplikację Ekstraklasa.net LIVE! (Android, iOS, Windows Phone, Windows 8);
  • Tour de Pologne / Lang Team oraz appMotion za aplikację 71. Tour de Pologne (Android, iOS).
  1. Kategoria: Aplikacja mobilna – podróże i komunikacja
  • Eniro Polska za aplikację Panorama Firm Nawigacja (Android, iOS);
  • NaviExpert za aplikację Rysiek (Android, iOS, Windows Phone);
  • Służba Celna w Białymstoku oraz Looksoft za aplikację Mobilna Granica (Android, iOS, Windows Phone);
  • ZOO Wrocław oraz Sii za aplikację ZOO Wrocław Mapa (Android).
  1. Kategoria: Aplikacja mobilna – komunikacja i społeczności
  • Jezuici - Redakcja Modlitwy w drodze za aplikację Modlitwa w drodze (Android, iOS);
  • BCBapp.com-Krzysztof Wiarowski za aplikację Business Card Book (Android);
  • Szafa.pl za aplikację ZSZYWKA (Android, iOS);
  • Orange Polska oraz Looksoft za aplikację Orange Warsaw Festival (Android, iOS, Windows Phone).
  1. Kategoria: Mobilny start-up
  • theappCreate.com;
  • Fashionote;
  • Everytap;
  • Holepatchers.
  1. Kategoria: Firma wspierająca popularyzację mobilnych technik i technologii
  • Grupa Allegro za kampanie reklamowe popularyzujące m-Commerce – zakupy przez smartfon;
  • zoom.me za promowanie rozwiązań mobilnych wśród osób starszych;
  • Wydawnictwo Naukowe PWN, autorzy Jarosław Królewski oraz Paweł Sala, autorzy rozdziału „Mobile marketing” za książkę E-marketing;
  • Polskie Koleje Państwowe za projekt „Wi-Fi-tamy na dworcach w Polsce”.
  1. Kategoria: Firma wspierająca rozwój technologii mobilnej
  • Estimote za Estimote Stickers (nadajniki BLE w postaci naklejek);
  • Software Mind za narzędzie LiveBank;
  • Ifinity za wkład w budowę inteligentnych miast przy wykorzystaniu beaconów;
  • Yoberi za drony-sterowce z darmowym internetem.

Rozdanie nagród odbędzie się 12 lutego. W skład kapituły konkursowej wchodzą eksperci ze świata IT oraz mobilnych technologii, ale moc głosowania mają również internauci. Od Was do jednego z nominowanych powędruje nagroda specjalna, a swoje głosy możecie oddawać w dniach 20-30 stycznia za pośrednictwem tej strony. Z kolei po wszystkie szczegóły na temat konferencji odsyłamy Was tutaj.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.