Monocle BlackBerry 9700 – biznes na luksusowo

Monocle BlackBerry 9700 – biznes na luksusowo04.12.2009 16:00
monocle-blackberry
Sabina

BlackBerry coraz częściej staje się przedmiotem „designerskich” zabiegów. Wydaje się, że zarówno producenci luksusowych telefonów, jak i firmy, których targetem jest świat biznesu, zaczynają dostrzegać magię BlackBerry, która opanowała zachód. W Polsce, BlackBerry nie należy do najpopularniejszych telefonów biznesowych, choć widząc zainteresowanie wprowadzeniem na rynek BlackBerry Bold 9700, można założyć, że sytuacja zaczyna się zmieniać. Miało być jednak o luksusach - przedstawiam zatem Monocle BlackBerry 9700. Kolekcja limitowana do 100 egzemplarzy.

BlackBerry coraz częściej staje się przedmiotem „designerskich” zabiegów. Wydaje się, że zarówno producenci luksusowych telefonów, jak i firmy, których targetem jest świat biznesu, zaczynają dostrzegać magię BlackBerry, która opanowała zachód. W Polsce, BlackBerry nie należy do najpopularniejszych telefonów biznesowych, choć widząc zainteresowanie wprowadzeniem na rynek BlackBerry Bold 9700, można założyć, że sytuacja zaczyna się zmieniać. Miało być jednak o luksusach - przedstawiam zatem Monocle BlackBerry 9700. Kolekcja limitowana do 100 egzemplarzy.

Monocle, to brytyjski magazyn dostarczający informacji ze świata biznesu i nowości produktowych. Opiniotwórczy i kierowany do osób, dla których biznes, to coś więcej niż osiedlowy warzywniak czy nawet franczyza McDonaldsa w galerii handlowej. Ten właśnie magazyn, we współpracy z RIM, postanowił wprowadzić na rynek luksusową edycję BlackBerry 9700. Trzeba przyznać, że tempo wprowadzenia limitowanej serii świeżutkiego telefonu jest doprawdy ekspresowe.

Monocle BlackBerry 9700 utrzymany jest w brązowej tonacji i wykończony skórą. Do telefonu przytroczony jest też skórzany paseczek, który - miejmy nadzieję - wygląda nieco bardziej „luksusowo” niż na zdjęciu. W ramach oprogramowania dołączono kilka przewodników turystycznych oraz dedykowane tapety, a wraz z telefonem, użytkownik otrzymuje kartę microSD 16GB.

Jak wspomniałam powyżej, edycja limitowana będzie obejmować zaledwie 100 egzemplarzy, każdy indywidualnie numerowany, w cenie 950£ (ok. 4300 zł). Telefon będzie można nabyć od 10 grudnia.

Źródło: ubergizmo.com

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.