Montblanc e-Strap rozwiązaniem problemu elegancja vs smart?

Montblanc e-Strap rozwiązaniem problemu elegancja vs smart?02.01.2015 14:47
Łukasz Skałba

Przeciwnicy inteligentnych zegarków podają dwa argumenty. Pierwszym jest oczywiście krótki czas pracy na baterii, a drugim brzydki wygląd. Dlatego też smartwatche, mimo starań producentów, nie znalazły w 2014 roku wielu nabywców.

Grupa docelowa, do której są kierowane urządzenia tego typu, to zazwyczaj zabiegani biznesmeni, którym smart-zegarek pomógłby zaoszczędzić trochę czasu. Niestety oprócz dodatkowego czasu tacy ludzie potrzebują także elegancji, której smartwatchom brakuje. Są też osoby tak przywiązane do tykającego zegarka i mechanicznych wskazówek, że nawet najbardziej luksusowe wersje Apple Watch do nich nie przemówią. Oczywiście są na rynku modele z okrągłą tarczą, takie jak LG G Watch R czy Motorola Moto 360, które niezbyt udolnie próbują udawać zegarki tradycyjne, jednakże tym z kolei brakuje tego luksusu, jakości wykonania i odpowiednio szlachetnych materiałów.

A gdyby tak połączyć elegancję klasycznego zegarka renomowanej marki z funkcjami opaski smart?

Na taki pomysł wpadła firma Montblanc, która jest znana z produkcji eleganckich, niezawodnych oraz oczywiście drogich zegarków. Producent oferuje najnowszą kolekcję zegarków Timewalker Urban Speed Collection z opcjonalną opaską, w której tkwi całe "smart" zegarka.

Źródło zdjęć: © ablogtowatch.com
Źródło zdjęć: © ablogtowatch.com

Poszczególne modele są w różnych cenach: od 11790 do 20160 zł. Co za to dostajemy? Po pierwsze element "watch", czyli zegarek z tradycyjnym mechanizmem, wykończony (w zależności od wersji) różnymi luksusowymi materiałami. Po drugie część "smart", czyli opaskę, na której spodzie znajdziemy 0,9-calowy, dotykowy, monochromatyczny ekran OLED o rozdzielczości 128x36 pikseli. Producent oferuje także samą opaskę w cenie przekraczającej 1000 zł. Trochę drogo... Jednakże nie należy zapominać, że ten element zegarka też jest odpowiednio wykończony - pasek jest wykonany z prawdziwej skóry, która została wyprodukowana we Florencji, a swoim wyglądem ma przypominać strukturę włókna węglowego (nazywają to “Extreme Montblanc Leather”). Elektroniczny moduł z ekranem zrobiono natomiast z DLC (rodzaj węgla, posiadający wiele właściwości diamentu, ang. diamond-like carbon).

Z czysto użytkowych spraw: smartwatch będzie wyświetlał powiadomienia z telefonu (z Android lub iOS, poprzez Bluetooth 4.0), śledził aktywność, umożliwiał zdalne kontrolowanie mediów oraz wyzwalanie migawki aparatu. Producent deklaruje 5-dniowy czas pracy na jednym ładowaniu.

Pomysł wydaje się ciekawy, ale wątpię w jego sukces - nawet biznesmen zastanowi się kilka razy zanim wyda ponad 1000 zł na taki dodatek.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.