Motorola i LG na plusie - wyniki finansowe ostatniego kwartału

Motorola i LG na plusie - wyniki finansowe ostatniego kwartału30.04.2010 09:00
fot. flickr.com/photos/amagill/ / CC BY 2.0
Karolina Adamus

Nokia i Apple już tydzień temu przedstawili wyniki finansowe za pierwszy kwartał 2010 roku. Fiński producent zanotował spory spadek przychodu w stosunku do końcówki poprzedniego roku, z kolei Apple zaskoczył wszystkich niezwykle wysokim wynikiem sprzedaży. Wczoraj informacje dotyczące wyników finansowych ogłosiły Motorola i LG. Jak producenci poradzili sobie ze sprzedażą na początku nowego roku?

Nokia i Apple już tydzień temu przedstawili wyniki finansowe za pierwszy kwartał 2010 roku. Fiński producent zanotował spory spadek przychodu w stosunku do końcówki poprzedniego roku, z kolei Apple zaskoczył wszystkich niezwykle wysokim wynikiem sprzedaży. Wczoraj informacje dotyczące wyników finansowych ogłosiły Motorola i LG. Jak producenci poradzili sobie ze sprzedażą na początku nowego roku?

Motorola nadal idzie w dobrym kierunku. Mimo że dział komórkowy producenta nadal jest sporo na minusie (192 mln dolarów), firma zanotowała niewielki przychód za ostatni kwartał równy 69 milionom dolarów. Motorola sprzedała w pierwszych trzech miesiącach roku 8,5 miliona modeli, z czego 2,3 miliona to smartfony.

Sanjay Jha, CEO Motoroli, przy okazji ogłoszenia wyników wypowiedział się na temat strategii komórkowego oddziału producenta:

Kontynuujemy naszą strategię biznesową, nie tracąc rozpędu w produkcji smartfonów i usprawnianiu naszej efektywności. Podczas pierwszego kwartału, zwiększyliśmy sprzedaż smartfonów i zaprezentowaliśmy sześć nowych urządzeń. Jesteśmy gotowi do zwiększenia naszych udziałów w rosnącym gwałtownie rynku smartfonów, szczególnie dzięki naszemu konkurencyjnemu portfolio, wzmocnionej marce i lepszym relacjom z operatorami.

Co tymczasem słychać u LG? Koreański producent zajął się rozwojem produktów oraz wdrożeniem modeli na rynkach rozwijających się. Firma nie zanotowała przez to tak wielkiego zwrotu przychodu, jak się spodziewano. W stosunku do tego samego kwartału w zeszłym roku, sprzedaż telefonów producenta wzrosła o 20%, czyli do 27,1 miliona komórek.

Firma spodziewa się lepszych wyników za obecny kwartał. Producent zamierza ponownie skupić się na smartfonach i podwoić wzrost sprzedaży swoich telefonów.

Źródło: GSMArenaIntoMobile

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.