No to sru. 10 kultowych reklam polskich operatorów [cz. II]

No to sru. 10 kultowych reklam polskich operatorów [cz. II]22.09.2018 10:24

Oto kolejnych 10 reklamowych perełek z polskiego podwórka.

"Sru"

Heyah. Rok 2009. W roli głównej kot Rysiek, czyli postać inspirowana kreskówką "Simon's Cat" Simona Tofielda. No to sru.

Reklama Heyah - Through - Sru

A poniżej pierwszy odcinek wspomnianej kreskówki.

Cat Man Do - Simon's Cat | SHORTS #1

"TurboDymoMan"

W 2008 roku na rynku zadebiutowała nieistniejąca już sieć 36.6, która 3 lata później została zintegrowana z ofertą Plusa. Wirtualny operator znany był ze spotów z TurboDymoManem, czyli superbohaterem wymyślonym na potrzeby kampanii.

36.6 reklama TurboDymoMan Basia

"Stary telefon powinniśmy zdeprecjonować"

Jedna z moich ulubionych reklam Plusa z kabaretem Mumio. Rok 2006.

Plus GSM Deprecjacja

"Do Czech"

Kultowa reklama Playa z 2008 roku. Ikoniczne hasło przyjęło się w mowie potocznej, choć dziś jest już chyba nieco zapomniane.

PLAY - Do czech to ja mam za darmo

"Takie rzeczy tylko w Erze"

To prawdopodobnie najbardziej rozpoznawalny slogan w historii polskiej telekomunikacji. Choć Era zmieniła nazwę na T-Mobile dawno, bo w 2011 roku, hasło "takie rzeczy tylko w Erze" jest powszechnie używane i parafrazowane aż do dziś.

Spot reklamowy Era - HTC za złotówkę!

"Grosz do grosza, a będzie kokosza"

Tak w 2005 roku sieć Idea (obecnie Orange) reklamowała SMS-y za 1 grosz.

Idea-grosz do grosza a będzie kokosza

"A to peszek"

Zabawniutka reklameczka sieciuniu Heyah z 2006 roczku.

"Jaki POP, taki rok"

Stylizowana na prognozę pogody reklama Idei z Przemysławem Saletą. Rok 1999.

POP - Prognoza pogody

"Połącz się ze światem, a świat połączy się z tobą"

Jakość filmu sugeruje, że został on nagrany telefonem, który w nim występuje, ale cóż - mówimy o reklamie z 1992 roku. Spot promujący Centertel, czyli pierwszego polskiego operatora, z którego 8 lat później zrodziła się Idea (obecnie Orange).

Centertel - komorka szefa

"My się zimy nie boimy"

W okolicach 2000 roku razem ze starterem Ery Tak Tak można było zgarnąć futerał w kształcie pingwina, czyli ówczesnej maskotki marki. Oto spot promujący tę ofertę.

TBiMZ: Świąteczna reklama ERA TakTak

Zobacz również:

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.