5 reklam smartfonów, których oglądanie to czysta przyjemność

5 reklam smartfonów, których oglądanie to czysta przyjemność07.08.2017 15:41
Klatka z reklamy Samsunga

Lata oglądania nudnych reklam telewizyjnych wyrobiły w wielu z nas nawyk unikania ich jak ognia. Zdarzają się jednak reklamy tak dobre, że ludzie nie tylko nie cierpią przez nie katuszy, ale i oglądają je z własnej woli. Oto kilka takich przykładów.

Samsung - "Ostrich"

Wraz z premierą modelu Galaxy S8 Samsung wystartował z głośną kampanią #DoWhatYouCant. W ramach kampanii przygotowano słynną już reklamę ze strusiami, którą w chwili pisania tego tekstu na samym tylko YouTubie odtworzono niemal 25 milionów razy. Nie ukrywam, że sam nabiłem przynajmniej kilkanaście wyświetleń.

Warto odnotować, że na prestiżowym festiwalu Cannes Lions International Festival of Creativity twórcy tej reklamy zgarnęli trzy złote medale, dwa srebrne i dwa brązowe.

Apple - "The Rock x Siri Dominate the Day"

Przygotowany przez Apple'a spot promujący iPhone'a 7 i wirtualnego asystenta Siri ma formę krótkometrazowego filmu akcji. Twórcy przygotowali nawet zapowiadający go plakat filmowy.

Samo wideo możecie obejrzeć poniżej.

Reklamę, w której główną rolę odegrał Dwayne "The Rock" - Johnson, obejrzano w ciągu dwóch tygodni ponad 13 milionów razy.

LG - "LG G6 Goldberg"

W ramach promocji smartfona LG G6 twórcy przygtowali maszynę Rube'a Goldberga, czyli "przesadnie rozbudowane urządzenie działające na zasadzie domina, które w złożony sposób wykonuje bardzo proste czynności".

Reklama w przystepny sposób eksponuje cechy smartfona będąc jednocześnie prawdziwą ucztą dla oka. Można? Można.

Nokia - "Don't fight. Switch."

W tym przeglądzie planowałem skupić się głównie na świeżych spotach, ale pisząc o ciekawych reklamach nie można nie wspomnieć o wideo Nokii z 2013 roku.

Don't Fight - Microsoft New Commercial Mocks Apple And Samsung

Kultowa reklama Lumii 920, w której Nokia w zabawny sposób nabijała się z wojny między użytkownikami smartfonów Samsunga i Apple'a, do dziś jest jedną z moich ulubionych.

mophie - “All-Powerless”

A to reklama nie tyle smartfonów, co akcesoriów do smartfonów. Ściślej mówiąc - pokrowców z wbudowanymi bateriami firmy mophie.

“All-Powerless” | mophie | Super Bowl Commercial 2015

Reklama jest pomysłowa, ciekawie zrealizowana i do tego zabawna. No, przynajmniej do czasu, gdy uświadomimy sobie, jak bardzo jest prawdziwa...

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.