Niecodzienny mariaż Halo 4 z Mountain Dew

Niecodzienny mariaż Halo 4 z Mountain Dew01.11.2012 17:58
Zbyszek Kowal

Już 6 listopada na światowych rynkach pojawi się czwarta odsłona Halo. Na premierę zapoczątkowanego jeszcze na pierwszym Xboksie FPS-a czeka również wielu Polaków. Zanim jednak będzie można zagrać w grę na Xboxie 360, część fanów pobawi się niecodzienną aplikacją mobilną która powstała w kooperacji z producentem popularnego napoju gazowanego.

Już 6 listopada na światowych rynkach pojawi się czwarta odsłona Halo. Na premierę zapoczątkowanego jeszcze na pierwszym Xboksie FPS-a czeka również wielu Polaków. Zanim jednak będzie można zagrać w grę na Xboxie 360, część fanów pobawi się niecodzienną aplikacją mobilną która powstała w kooperacji z producentem popularnego napoju gazowanego.

[solr id="komorkomania-pl-132826" _url="http://komorkomania.pl/5220,znaczaca-aktualizacja-weatherpro-na-iphonea" _mphoto="pogoda1-132826-270x135-d1c7a51e6.jpg"][/solr][block src="solr" position="inside"]2936[/block]

Przy Halo 4 jest wiele kontrowersji. Największą jest informacja, że nad „czwórką” nie pracuje już legendarny zespół Bungie, a studio 343. Dziwnie wygląda również marketing nowego tytułu. W myśl porozumienia, wczoraj w App Store pojawiła się gra promująca Halo 4 oraz Mountain Dew.

Aplikacja o nazwie Halo 4: King of the Hill Fuled by Mountain Dew (nominacja dla najdziwniejszego tytuły roku zapewniona) pozwala postrzelać do siebie 7 graczom na terenie sieci marketów 7Eleven. Dzięki rzeczywistości rozszerzonej, gracze mogą skanować również kody QR chipsów oraz napoju Mountain Dew, aby ładować energię swojej postaci w grze podczas zabawy w trybie multiplayer.

Niestety, aplikacja przeznaczona jest tylko dla mieszkańców Ameryki Północnej. W Europie produkt jest niedostępny. Postanowiliśmy zaprezentować Wam jednak aplikację dla wywołania dyskusji na temat aplikacji reklamowych.

[solr id="komorkomania-pl-134608" _url="http://komorkomania.pl/5155,gta-vice-city-jeszcze-w-tym-roku-na-smartfonach-i-tabletach" _mphoto="vice-city-logo2-134608-1-8680f80.jpg"][/solr][block src="solr" position="inside"]2937[/block]

Czy uważacie, że tego typu mariaże są potrzebne? Czy gdyby producent waszej ulubionej gry, porozumiał się z Tesco lub Biedronką, to biegalibyście po sklepie aby skanować kody produktów spożywczych dla wirtualnych nagród? Komentarze pod wpisem są do waszej dyspozycji.

Źródło: PocketGamer

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.