Nokia N9 trafia na rynek i rusza promocja smartfona...

Nokia N9 trafia na rynek i rusza promocja smartfona...18.10.2011 16:30
Nokia N9 - Be Yourself
Mateusz Żołyniak

Wczoraj firma Nokia poinformowała o oficjalnym wprowadzeniu na nasz rynek modelu N9, czyli pierwszego i ostatniego smartfona z MeeGo na pokładzie. Rusza również kampania promująca telefon pod wdzięcznym hasłem: "Nokia N9. Show Yourself!"

Nokia N9 już w tym tygodniu trafi do wolnej sprzedaży, a jej sugerowana cena detaliczna za wersję z 64 GB wbudowanej pamięci wynosi 2600 zł. Również w tym tygodniu smartfon pojawi się w ofercie Orange. Co więcej w ciągu następnych dwóch, trzech tygodni możliwość nabycia produktu będą mieli także klienci sieci Plus i T-Mobile.

Nokia N9 to zupełnie nowa pozycja w naszej ofercie. Model ten wyróżnia się nie tylko wyglądem, zastosowaniem najnowszych technologii, ale i przełomowym interfejsem użytkownika. Kampania oprócz mediów zasięgowych w dużym stopniu jest zorientowana na prezentację i interakcję z konsumentem.

Piotr Bubak, dyrektor marketingu Nokia Poland

Ciekawie zapowiada się akcja promująca model "Nokia N9. Show Yourself!", która pozwoli mieszkańcom pięciu polskich miast sprawdzić, jak wygląda nowy telefon firmy Nokia i jakie możliwości ma system MeeGo. W Warszawie, Krakowie, Katowicach, Wrocławiu i Poznaniu już wkrótce pojawią się interaktywne showroomy z produktami fińskiego producenta. Dzięki nim każdy będzie mógł wypróbować N9, poznać całą gamę kompatybilnych akcesoriów Nokia oraz sprawdzić, co oferuje na przykład zastosowana w modelu technologia NFC.

Nokia N9 - Be Yourself
Nokia N9 - Be Yourself

Pierwszy showroom pojawi się w warszawskim Pasażu Wiecha już 24 października i będzie dostępny dla odwiedzających do końca listopada. Kolejne zostaną otwarte w Katowicach przy ulicy Korfantego 2 (24.10-06.11), w Krakowie – w Galerii Krakowskiej (24.10-06.11), we Wrocławiu na Placu Grunwaldzkim 22 (07.11-20.11) oraz w Poznaniu na terenie Starego Browaru (07.11-20.11). Każdego dnia w godzinach 11-22 odwiedzający będą mieli możliwość przetestowania smartfona Nokia N9, głośników Nokia N360 Play oraz stereofonicznych zestawów słuchawkowych Bluetooth Nokia BH-505.

Nokia N9

Sama inicjatywa Nokii bardzo mi się spodobała, chociaż to takie próby ratowania tonącego okrętu. Według Nokii, hasło przewodnie działań promocyjnych ma podkreślać wyjątkowość telefonu oraz jego użytkowników, którzy cenią swoją indywidualność, są aktywni i chcą korzystać z niezwykłych możliwości nowych technologii. Ciężko się z tym nie zgodzić, skoro Nokia N9 jest pierwszym, a zarazem ostatnim smartfonem z MeeGo. Nie da się ukryć, że samych smartfonów wyprodukowano zaledwie kilkadziesiąt tysięcy, a zamówienia operatorów opierają się o kilkaset modeli. Poza ograniczoną liczbą sztuk N9, widać także, że Play nie wierzy w sukces telefonu z MeeGo i nawet nie ma zamiaru wprowadzać go do oferty podstawowej.

Nokia N9 - Be Yourself!
Nokia N9 - Be Yourself!

Ważne jednak, że każdy zainteresowany będzie mógł przetestować telefon, a po poznaniu zalet i (co ważniejsze) ograniczeń MeeGo zdecyduje o jego ewentualnym zakupie. Szkoda losu jaki spotkał model, gdyż z odpowiednim wsparciem mógłby stać się jednym z najlepszych smartfonów na rynku. Teraz jednak osoby, które zdecydują się na N9 przynajmniej będą mogły uważać się za wyjątkowe...

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.