Oceń (dobrze) konsultanta Play

Oceń (dobrze) konsultanta Play06.01.2011 21:00
Oceń Biuro Obsługi Klienta w Play!
Kira Czarczyńska

Narzekania na jakość obsługi w Biurze Obsługi Klienta sieci Play, powoli przechodzą już do legendy. Mimo wielu zalet, tutaj akurat Fioletowy Operator najwyraźniej się nie popisał. W trosce jednak o wizerunek, wymyślono... system oceny konsultanta. Ale taki sprytny, żeby przypadkiem za nisko nie ocenić.

Wystarczy rzut oka na wyniki przeprowadzonej i przedstawionej przez rzecznika Play ankiety na temat usług sieci, żeby przekonać się, jaką opinię na temat BOK-u mają klienci operatora. Biuro Obłsugi Klientów odniosło zdecydowane zwycięstwo w kategorii Zgniła Grucha, otrzymując 551 głosów - 24% wszystkich oddanych.

Zapewne stąd właśnie nowy pomysł Play...

Użytkownicy sieci wielokrotnie oceniali już konsultantów - na stronach internetowych, forach dyskusyjnych, nawet w komentarzach na blogu rzecznika. Teraz jednak mają mieć możliwość zrobić to zupełnie oficjalnie, bezpośrednio ze swojego telefonu, po zakończeniu rozmowy z konsultantem.

Jak pisze BlogPlay.eu, od kilku dni po rozmowie z działem obsługi klienta użytkownicy dostają od sieci SMS-a zachęcającego do "wystawienia oceny" osobie z BOK, która ich obsługiwała.

Treść SMS-a:

Ocen rozmowe z konsultantem PLAY wysyłajac darmowy sms na nr 8040 z cyfrą: 6- doskonale, 5- bdb, 4-dobrze, 3-przecietnie, 2-słabo, 1-trudno powiedziec

Ciekawy pomysł? Ano nie do końca...

Co jest nie tak na tym obrazku?

Pomysł oceniania jest sam w sobie świetny. Skala ocen jest jednak jak widać tak skonstruowana, żeby nie dało się wystawić oceny niższej, niż "słabo". Sądząc zaś z komentarzy, "słabo" nie będzie wystarczająco dobrze oddawać emocji klientów, którzy musieli coś w BOK załatwiać.

Co więcej - intuicyjna najniższa cyfra, czyli "1", wcale nie oznacza najniższej oceny. Jej wybranie nie mówi, że obsługa była zupełnie do bani, ale że nie jesteśmy pewni, jaką notę wystawić. Ciekawe, ile osób odruchowo wpisze tą 1, zanim zorientuje się, że odpowiedzieli nie to, co chcieli?

Jednak pomysł i tak jest wart pochwały.

Z jednej strony, sieć dostanie jakieś w miarę wiarygodne opinie klientów - bo nawet, jeśli najniższą oceną jest "2", to i tak duża ich przewaga będzie znakiem, że należy szybko coś poprawić. Z drugiej strony zaś, sami konsultanci zapewne będą się teraz bardziej starać - w końcu w systemie widać od razu, jak im idzie... Może więc rzeczywiście jakość obsługi będzie teraz wyższa?

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Wybrane dla Ciebie
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.