Osoba, która tworzyła markę Galaxy, pomoże HTC podnieść się z kolan?

Osoba, która tworzyła markę Galaxy, pomoże HTC podnieść się z kolan?18.04.2014 09:14
Mateusz Żołyniak

Z najnowszych doniesień wynika, że HTC zatrudniło byłego pracownika Samsunga, który odpowiadał za "stworzenie i wprowadzenie na rynek marki Galaxy". Czy pomoże on Tajwańczykom?

Serwis Bloomberg poinformował, że szeregi firmy HTC zasili Paul Golden. To były szef działu marketingu Samsung Mobile USA. Odpowiadał za tworzenie marki Galaxy, jej wprowadzanie na rynek i akcje promocyjne flagowców (m.in. The Next Big Thing).

Teraz ma współpracować bezpośrednio z Cher Wang, która w HTC koordynuje wprowadzanie produktów na rynek. Golden będzie zatrudniony jako doradca, a jego umowa ma obowiązywać przez 3 miesiące (informacja o oficjalnym zatrudnieniu zostanie podane wkrótce). Z pewnością od sukcesów będzie zależało jej ewentualne przedłużenie.

Jak nietrudno się domyślić, jednym z pierwszych celów Goldena będzie pomoc przy promowaniu HTC One m8. Model ten pojawił się niedawno na rynku, a w spotach go reklamujących wzięli udział dwaj znani aktorzy: związany z marką HTC od zeszłego roku Robert Downey Jr. oraz Gary Oldman, z którym Tajwańczycy niedawno nawiązali współpracę. Działania te nie odbiły się jednak szerokim echem na świecie.

HTC w ciągu ostatnich trzech kwartałów notowało straty, a jego kondycja finansowa jest coraz słabsza. Tajwańczycy od dawna zapowiadali, że dążą do tego, aby ich produkty broniły się same jakością i poziomem dopracowania, więc nie zamierzają wydawać milionów na ich promocję. Być może zmienili teraz zdanie i HTC zacznie inwestować więcej w marketing. Paul Golden może być osobą, która pomoże w rozsądnym i przemyślanym dysponowaniu ograniczonym budżetem.

HTC ma z tym problem od dawna, więc trzymam kciuki za działania nowego nabytku firmy. Liczę też, że na efekty jego pracy nie trzeba będzie czekać zbyt długo.

Źródło: Bloomberg

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.