Philips oficjalnie wkracza na polski rynek ze swoimi smartfonami

Philips oficjalnie wkracza na polski rynek ze swoimi smartfonami28.08.2014 17:31
Philips Xenium W6500

Po wielu latach nieobecności Philips ponownie zagościł na polskim rynku smartfonów. Czym firma chce podbić serca Polaków?

Pierwszym dostępnym nad Wisłą smartfonem Philipsa jest model Xenium W6500. O jego debiucie pisałem już kilka tygodni temu, ale dopiero teraz koncern postanowił oficjalnie poinformować w swoim powrocie.

Na wstępie warto zaznaczyć, że choć smartfon brandowany jest przez Philipsa, za produkcję telefonów tej marki odpowiada Sangfei CEC Electronics. China Electronics Corporation jest jedną z największych firm z branży telekomunikacji mobilnej w Chinach, zaś Sangfei to zależna od niej spółka, która zajmuje się produkcją i dystrybucją telefonów marki Philips.

Na temat urządzeń tego producenta wypowiedział się Tomasz Podkowiński, National Sales & Marketing Manager w firmie Sangfei CEC Electronics:

Tomasz Podkowiński:

Telefony komórkowe Philips mają być alternatywą dla tych, którzy poszukują ciekawych designersko produktów wysokiej jakości za rozsądną cenę. Obecnie na rynku jest bardzo duża liczba podobnych do siebie smartfonów o zbliżonych parametrach, zazwyczaj jednak te markowe i dobrze wykonane urządzenia nie są najtańsze, zaś w przypadku produktów od mniej znanych dostawców nie zawsze zagwarantowana jest wysoka jakość urządzeń. Telefony komórkowe Philips, które przechodzą proces głębokich testów zarówno oprogramowania, jak i wykonania w naszym centrum R&D, to gwarancja wysokiej jakości. Potwierdzeniem najwyższej jakości wykonania oraz wyjątkowości telefonów Philips jest nagroda Red Dot Award przyznana w 2014 roku właśnie dla premierowego w Polsce modelu Philips Xenium W6500 w kategorii Product Design.

Przedstawiciel firmy podkreśla również, że telefony Philips cechują się autorską technologią Xenium, której zadaniem jest wydłużenie czasu pracy na baterii dzięki specjalnemu przełącznikowi, który w razie konieczności dezaktywuje energożerne funkcje. Według zapewnień producenta, model W6500 w "warunkach laboratoryjnych" może pracować 3-4 dni na jednym ładowaniu.

Tomasz Podkowiński:

Duże zużycie energii to obecnie jeden z największych mankamentów smartfonów, z którym wielu producentów próbuje sobie poradzić oferując różne rozwiązania. Technologia Xenium od zawsze była ściśle powiązana z telefonami komórkowymi Philips i od zawsze pozwalała na uzyskiwanie dłuższych czasów pracy telefonów, dlatego też można mówić o doświadczeniu firmy w tym elemencie. Obecność technologii Xenium w komórkach Philips wiąże się niekiedy z koniecznością zapłacenia nieco wyższej ceny za smartfona, ale z pewnością Xenium będzie obecna również w telefonach przystępnych cenowo i niekoniecznie będzie elementem tylko i wyłącznie drogich telefonów biznesowych

Zapowiedzi brzmią obiecująco, ale jak będzie w praktyce? Przekonacie się niebawem, bo Philips Xenium W6500 trafi do nas na testy. Na razie rzućcie okiem na specyfikację:

  • Android 4.2 Jelly Bean;
  • system oszczędzania energii Xenium z definiowalnym przełącznikiem w tryb
  • energooszczędny z boku telefonu;
  • 4,3-calowy wyświetlacz” IPS qHD o rozdzielczości 960 x 540 (256 ppi);
  • czterordzeniowy procesor z zegarem 1.2 GHz;
  • 1 GB pamięci RAM;
  • 4 GB pamięci wewnętrznej;
  • slot na karty microSD (do 32 GB);
  • aparat główny 8 Mpix;
  • aparat przedni 1,2 Mpix;
  • obsługa dwóch kart SIM;
  • bateria 2400 mAh (do 13 godzin rozmów, do 10 godzin surfowania po Internecie, 750 godzin w trybie oczekiwania);
  • Miracast;
  • Bluetooth 4.0;
  • radio FM;
  • wymiary: 128,7 x 66 x 11,1 mm,
  • waga: 150,8 g;
  • 2 obudowy w zestawie: kolory szary i żółty.
Philips Xenium W6500
Philips Xenium W6500

Xenium W6500 dostępny jest już sklepach RTV Euro AGD, Sferis i Media Markt w cenie 749 zł oraz w ofercie sieci Play. Już wkrótce polski oddział Philipsa ma rozszerzyć swoje portfolio o kolejne smartfony z różnych półek cenowych.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.