Play - relacja z akcji pomocy zwierzętom

Play - relacja z akcji pomocy zwierzętom06.06.2010 18:22
Kira Czarczyńska

Niesławna reklama Play, zamieszczona na Demotywatorach, może jeszcze w efekcie przynieść więcej dobrego, niż złego. Zgodnie z obietnicą, sieć tuż przed długim weekendem wysłała transport karmy dla schronisk i organizacji zajmujących się bezdomnymi zwierzakami.

Marcin Gruszka, rzecznik prasowy Play, poinformował o tym na swoim blogu:

PLAY pomaga zwierzętom już od dawna. Finansowe i rzeczowe wsparcie dla najbiedniejszych schronisk na terenie całego kraju. Ciągła współpraca z fundacjami zajmującymi się bezdomnymi zwierzętami. Prawie dwuletnia współpraca z WWF. Tak jak Wam ostatnio obiecałem będę Was na bieżąco informował o aktualnie realizowanej akcji. Popełniliśmy poważny błąd, teraz czas go naprawić. Niech wygrają zwierzęta!

Szczegóły natomiast podano tam, gdzie akcja się toczy - na profilu Play w serwisie Facebook. Można tam przeczytać:

Kochani! W dniu dzisiejszym 500 kg karmy dotarło już do schroniska w Józefowie k/Warszawy.500 kg karmy do Torunia dotrze w piątek, dostawy po 500 kg do schroniska w Krakowie i Poznaniu dotrą w poniedziałek. Pomóżcie nam zebrać kolejne tony, liczymy na Was!

W komentarzach aż roi się od podpowiedzi, w jakich jeszcze miejscowościach schroniska i przytuliska dla zwierząt potrzebują pilnie karmy. Jak widać na fotkach, jest to co prawda raczej dolna półka cenowa, ale prawdopodobnie dzięki temu uda się nakarmić więcej zwierzaków, które teraz często jedzą znacznie gorszej jakości pożywienie.

A to jeszcze nie koniec! Zgodnie z informacją na blogu, zaraz po weekendzie ekipa Play jedzie kupić kolejne 1,5 tony karmy - tym razem "zebranej" na Facebooku. Przypominam, że każda kolejna osoba "lubiąca" profil Play - to następny kilogram karmy.

Moment w zasadzie idealny. Powódź dotknęła nie tylko ludzi, wiele schronisk trzeba było ewakuować, mnóstwo zagubionych w tym czasie zwierząt trafiło do fundacji i przytulisk. Pilnie potrzebują podstawowych rzeczy, jak miejsce do spania czy jedzenie. Każda zaoszczędzona (dzięki akcji Play) na karmie złotówka - to możliwość zakupienia innych, równie potrzebnych rzeczy i sfinansowania opieki.

Marcin zapowiedział już, że ze względu na zainteresowanie - akcja na Facebooku potrwa dłużej niż do końca czerwca.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.