Play rozwiązał problemy z Pakietem SMS 200

Play rozwiązał problemy z Pakietem SMS 20024.10.2008 14:00
Kira Czarczyńska

Dzięki Pakietowi SMS 200 w Play co miesiąc można wysyłać do 200 SMS-ów do wszystkich sieci komórkowych w Polsce (oczywiście, z wyjątkiem numerów specjalnych). Dotychczas jednak występowały pewne utrudnienia techniczne dla klientów oferty Play Karta - Pakiet SMS 200 nie mógł bowiem działać jednocześnie z innymi usługami redukującymi koszty połączeń. Jak informuje Play, problem został w dużym stopniu rozwiązany.

Dzięki Pakietowi SMS 200 w Play co miesiąc można wysyłać do 200 SMS-ów do wszystkich sieci komórkowych w Polsce (oczywiście, z wyjątkiem numerów specjalnych). Dotychczas jednak występowały pewne utrudnienia techniczne dla klientów oferty Play Karta - Pakiet SMS 200 nie mógł bowiem działać jednocześnie z innymi usługami redukującymi koszty połączeń. Jak informuje Play, problem został w dużym stopniu rozwiązany.

Do oferty operatora wszedł Nowy Pakiet SMS 200 - tak samo jak poprzednik umożliwia on co miesiąc skorzystanie za darmo z 200 SMS-ów. Różnica polega na tym, że 22.10.2008r. Play włączył przenoszenie określonych dodatkowych komponentów oraz usług dla osób korzystających z Oferty Play Karta oraz aktywujących Nowy Pakiet SMS 200.

Automatycznie wraz z aktywacją Promocji Nowy Pakiet SMS 200 przechodzą usługi:

  • Zbieraj Minuty
  • Poczta Głosowa
  • Poczta Wideo
  • SMS 200
  • Premia za doładowanie

Aktywacja Nowego Pakietu SMS 200 pozwala zachować następujące promocje:

  • Pakiet 30 minut za 3 zł- zostaje ponownie aktywowany na kontach Klientów pierwszego dnia kolejnego miesiąca,
  • Minuty na deser- (15 minut co miesiąc przez pół roku)- w kolejnych miesiącach 15 minut będzie przydzielane zgodnie z warunkami tej oferty
  • Telefon na deser- Klient zachowuje uprawnienia wynikające z promocji

Nowy Pakiet SMS 200 odłącza natomiast usługi:

  • Muzyka na czekanie
  • Poczta Głosowa MMS- em
  • Pakiet SMS 1000 przywracany na życzenie klienta określone w reklamacji.

Miło ze strony Play, że stara się rozwiązywać pojawiające się problemy. Choć, oczywiście, leży to w jego szeroko pojętym interesie, głównie finansowym i marketingowym.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.