Oto Poczta O2. Weź udział w testach, a będziesz miał wpływ na rozwój nowej aplikacji pocztowej

Oto Poczta O2. Weź udział w testach, a będziesz miał wpływ na rozwój nowej aplikacji pocztowej05.11.2015 08:34
Dziewczyna pisząca wiadomość
Źródło zdjęć: © Shutterstock
Redakcja Komórkomanii

Serwis O2 przygotowuje nową aplikację pocztową na urządzenia mobilne, którą Wy - czytelnicy Komórkomanii - będziecie mogli przetestować jeszcze przed oficjalnym debiutem.

Twórcy Poczty O2 stawiają przede wszystkim na prosty i przejrzysty interfejs, ale w aplikacji znalazło się sporo ciekawych funkcji. Oto najważniejsze cechy:

  • natychmiastowe powiadomienia push;
  • praca w trybie online i offline;
  • wbudowana wyszukiwarka maili;
  • Segregatory automatycznie segregujące wiadomości według kategorii (Oferty, Społeczności i Zakupy);
  • dostęp do kontaktów ze skrzynki pocztowej i telefonu;
  • Galeria załączników pozwalająca odnajdywać, przeglądać i udostępniać wszystkie pliki;
  • Konwersacje grupujące wszystkie wiadomości w danym wątki w porządku chronologicznym.

Oficjalnie apka nie jest jeszcze dostępna, ale możecie się już przyłączyć do testów i mieć wpływ na jej rozwój. Jak?

Jeśli masz iPhone'a lub iPada, napisz maila na adres aplikacje-poczta@grupawp.pl o temacie "Komórkomania – testy Poczta o2" i treści zwierającej login w poczcie O2. W wiadomości zwrotnej otrzymasz potwierdzenie możliwości testowania aplikacji, którą pobierzesz z poziomu platformy TestFlight.

Jeśli masz urządzenie z Androidem, udaj się na tę stronę i wyraź chęć wzięcia udziału w testach.

Celem testów jest oczywiście stworzenie produktu, który będzie odpowiadał wymaganiom użytkowników. Wszystkie sugestie i błędy warto więc zgłaszać przez zakładkę „Skontaktuj się z nami”, którą znajdziecie w opcjach lub poprzez maila aplikacje-poczta@grupawp.pl. Ważne, by podać swój adres mailowy w Poczcie O2.

Aby ułatwić programistom znalezienie błędu potrzebne będzie odpowiedzenie na kilka pytań:

  • Co robiłeś/aś zanim wystąpił błąd (lista kroków potrzebnych do odtworzenia sytuacji)?
  • Co się rzeczywiście wydarzyło?
  • Jak według Ciebie aplikacja powinna się w tym momencie zachować?

Pomocny będzie załącznik w postaci zrzutu ekranu zgłaszanego błędu lub krótkie wideo.

Jak Wam się podoba interfejs i funkcjonalność nowej apki?

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.