Dilerzy pytają PTC o multisalony

Dilerzy pytają PTC o multisalony16.12.2009 17:00
Katarzyna Pura

Dwóch największych dilerów Polskiej Telefonii Cyfrowej, Eurotel i Euro-Phone, skierowało pytanie do zarządu operatora dotyczące łączenia usług wszystkich sieci komórkowych w swoich salonach. Jak możemy przeczytać w Rzeczpospolitej, firmy poruszyły tę kwestię po ostatniej wypowiedzi prezesa PTC - Klausa Hartmanna.

Dwóch największych dilerów Polskiej Telefonii Cyfrowej, Eurotel i Euro-Phone, skierowało pytanie do zarządu operatora dotyczące łączenia usług wszystkich sieci komórkowych w swoich salonach. Jak możemy przeczytać w* Rzeczpospolitej*, firmy poruszyły tę kwestię po ostatniej wypowiedzi prezesa PTC - Klausa Hartmanna.

Jakiś czas temu w wywiadzie dla Parkietu stwierdził:

"Jednym z przejawów kooperacji może być połączenie i wspólne prowadzenie sieci własnych sklepów operatorów, sprzedających usługi i produkty telekomunikacyjne."

Członek zarządu Eurotela, największego dilera PTC, Tomasz Basiński, skomentował te słowa:

"To ciekawa koncepcja. Dlaczego jednak ma dotyczyć tylko własnych salonów operatorów. Też chcielibyśmy mieć możliwość oferowania usług kilku sieci w jednym salonie."

Z jednej strony byłoby to bardzo korzystne dla nas, klientów, gdyż nie musielibyśmy chodzić od salonu do salonu i przebierać w ofertach różnych operatorów. Patrząc jednak z perspektywy pracujących w punktach sprzedaży osób trzeba wziąć pod uwagę przede wszystkim zakłopotanie i wszelkie dylematy. Proponować nam najlepszą ofertę dostępną na rynku? Może jednak inną, dzięki sprzedaniu której dostaną większą pensję?

Dariusz Chlastawa, prezes mPunktu, wyjaśnia swoje wątpliwości:

"Trudno mi sobie wyobrazić sytuację, w której do sklepu przychodzi klient jednej sieci, aby przedłużyć umowę, a obsługa salonu sprzedaje usługi wielu telekomów. Co powinna w tej sytuacji zrobić? Zaproponować ofertę tej firmy, która płaci największą prowizję?"

Z pełnej wypowiedzi Chlastawy dla Rzeczpospolitej można wnioskować, że jest on sceptycznie nastawiony do tego pomysłu. Jest zdania, że na tworzenie multisalonów w naszym kraju jest już za późno. Ten rodzaj sprzedaży usług telekomunikacyjnych mógłby się sprawdzić, gdyby rynek dynamicznie rósł, a co za tym idzie - operatorzy zarabiali przede wszystkim na pozyskiwaniu klientów. Niestety tak nie jest. Sieciom komórkowym w największym stopniu zależy obecnie na obsłudze i utrzymaniu dotychczasowych klientów.

Myślicie, że stworzenie multisalonów jest dobrym pomysłem?

Źródło: TelepolisRzeczpospolita

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.