Przenoszenie numerów według Play

Przenoszenie numerów według Play15.04.2009 08:25
przejdź do play
Kira Czarczyńska

Zgodnie z zapowiedzią rzecznika prasowego Play Marcina Gruszki, dzisiaj o 9.30 rano odbyła się w Warszawie przed Pałacem Kultury i Nauki konferencja. Wzięli w niej udział, jak to określił Play, specjaliści od przeprowadzania numerów z sieci do sieci.

Czego ciekawego mogliśmy się przy tej okazji dowiedzieć...?

Zgodnie z zapowiedzią rzecznika prasowego Play Marcina Gruszki, dzisiaj o 9.30 rano odbyła się w Warszawie przed Pałacem Kultury i Nauki konferencja. Wzięli w niej udział, jak to określił Play, specjaliści od przeprowadzania numerów z sieci do sieci.

Czego ciekawego mogliśmy się przy tej okazji dowiedzieć...?

Muszę "na świeżo" stwierdzić, że mimo rzecz jasna pojawiających się marketingowych wstawek i zapewnień, całość planów Play wygląda obiecująco. Operator zamierza w zasadzie kompletnie zmienić podejście do tematu przenoszenia numerów między sieciami - promując ideę, że numer należy do klienta i może go ze sobą zabrać, gdzie chce. Także do innego operatora.

Spodziewać się można więc sporych zmian w sposobie przenoszenia numerów. Zgodnie z tym, czego dowiedzieliśmy się na konferencji, w życie wejść ma tzw. Proces Jednowizytowy, w którym klient załatwia wszystko przy jednej wizycie w punkcie Play:

  • udziela pełnomocnictwa
  • podpisuje umowę
  • dostaje tymczasowy numer telefonu z aparatem, który wybrał w ofercie, na jaką się decyduje
  • wychodzi z punktu i spokojnie czeka, aż Play załatwi za niego resztę formalności.

Kiedy już przeniesienie numeru staje się faktem, klient dostaje dodatkowe bonusy za przejście do Play. Ponieważ jak sprawdził marketing, preferencje klientów są różne, mogą oni wybrać co wolą:

  • dodatkowe minuty do wszystkich (na okres całej umowy)
  • dodatkowe minuty do Play i na stacjonarne (na okres całej umowy)
  • upust na abonament (długość trwania rabatu zależna od wybranej oferty)

Cóż, tyle teorii, a co z praktyką - dowiemy się w najbliższym czasie. Mamy jednak nadzieję, że problemy z przenoszeniem numerów do Play, o których mówią przyszli-niedoszli klienci operatora, niedługo się skończą.

W każdym razie obecnie to właśnie Play jest liderem, jeśli chodzi o "miejsce docelowe" migracji klientów. W zeszłym roku 26% osób zmieniających sieć z zachowaniem numeru przechodziło właśnie do Play, w marcu tego roku było to już 40% wszystkich przenoszących numer. Od Play natomiast, zgodnie z zapewnieniem rzecznika, odchodzi około 10 osób miesięcznie... Prawda to, czy marketing, jak sądzicie?

Na konferencji mówiono również o tym, dlaczego klienci nadal nieszczególnie chętnie zmieniają operatora z zachowaniem swojego numery telefonu. Na poszczególne pojawiające się bariery Play udzielał swojej odpowiedzi...:

  • Jestem zadowolony z usług obecnego operatora.

Play: sprawdź co oferuje Play, uważamy że mamy korzystniejszą propozycję.

  • Muszę zapłacić za przeniesienie swojego numeru.

Play: wiemy o tym, dlatego oddajemy ci twoje pieniądze

  • Jestem przekonany, że oferty operatorów tak naprawdę się między sobą nie różnią.

Play: nasze kampanie pokazują, że jednak się różnią.

  • Myślę, że zmiana operatora wiąże się ze stratą numeru.

Play: twój numer zostaje z tobą.

  • Kiedy kończy mi się umowa, dostaję ciekawą propozycję od obecnego operatora.

Play: proponujemy sprawdzić, czy faktycznie nowa oferta obecnego operatora jest lepsza niż oferta Play.

  • Mam rodzinę i znajomych w tej samej sieci.

Play: to przejdź do nas razem z nimi...

  • Przeniesienie numeru to masa papierów i problemów.

Play: staramy się załatwić wszystko za ciebie.

Ponieważ nadal pokutuje kilka błędnych przekonań, a klienci chcą prostych rozwiązań - od jutra startuje przygotowana przez Play kampania mówiąca o tym że przenoszenie numerów jest łatwe. A w każdym razie może być, jeśli przenosi się numer do Play. W filmie reklamowym, który pokazano na konferencji jako zapowiedź kampanii, promuje się takie hasła jak Jeden podpis przenosi twój numer do Play, czy też Papiery są zbędne!

Odpowiadając na pytania, rzecznik Play zapowiedział, że zamierza dążyć do tego, żeby zmiana operatora z przeniesieniem numeru była całkowicie bezpłatna, niezależnie od wejścia bądź nie w życie przepisów z tym związanych. Play liczy na to, że pozostałe sieci również zdecydują się na taki gest.

Źródło: Konferencja Prasowa

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.