Reklama Samsunga Galaxy Note. "Telefon? Tablet? Sami nie wiemy" [wideo]

Reklama Samsunga Galaxy Note. "Telefon? Tablet? Sami nie wiemy" [wideo]25.10.2011 17:00
Samsung Galaxy Note | fot. youtube.com
Bartosz Dul

Do Sieci trafiła reklama Samsunga Galaxy Note. Koreański producent po raz kolejny udowadnia, że nie ma pomysłu na to, do kogo zaadresować produkt i czym on właściwie jest. Jeszcze smartfonem czy już tabletem? Reklama nie daje odpowiedzi na to pytanie.

Czym jest Galaxy Note? Najłatwiej byłoby go określić jako połączenie smartfona z tabletem (tabletofon?). Wiadomo jednak, do czego służy i że budzi duże zainteresowanie.

Dla przypomnienia specyfikacja sprzętowa Samsunga Galaxy Note:

  • ekran 5,3 cala Super AMOLED 800 x 1280;
  • dwurdzeniowy procesor Cortex A9 1,4 GHz z układem graficznym Mali 400;
  • 1 GB RAM-u; 16/32 GB wbudowanej pamięci;
  • łączność HSDPA 21 Mbps, HSUPA 5,76 Mbps;
  • aparat 8 Mpix z autofokusem, diodą LED, stabilizacją obrazu, wykrywaniem twarzy i uśmiechu;
  • nagrywanie filmów w rozdzielczości 1080p;
  • wymiary: 146,9 x 83 x 9,7 mm, waga: 178 g;
  • bateria 2500 mAh.

Trzeba przyznać, że tabletofon Samsunga robi wrażenie. To właśnie Note jest obecnie najwydajniejszym urządzeniem mobilnym na rynku. Koreański producent promuje jednak Galaxy Note jako coś więcej niż wydajnego smartfona.

Właściwie to Samsung nie może się zdecydować, do kogo ma trafiać urządzenie. Ze względu na ogromny ekran, dołączany do telefonu rysik i dodatkowe funkcje urządzenia, umożliwiające sensowne jego wykorzystanie, trudno Galaxy Note nazywać tylko telefonem. Na końcu reklamy pada pytanie: "Telefon? Tablet?". Odpowiedź sugeruje, że to zależy od klienta. Genialny zabieg marketingowy - sprzedać produkt i zrzucić obowiązek określenia typu urządzenia na klienta.

Jeszcze niedawno przedstawiciele Samsunga stwierdzili, że ich tabletofon to doskonałe urządzenie dla kobiet. Argumenty? Jest mniejszy niż tablet - zmieści się do torebki, ale na tyle duży, że nie zmieści się do kieszeni męskich spodni. Reklama, którą mogliście obejrzeć, mówi wszystko i... nic. Galaxy Note nie jest tabletem, nie jest tylko telefonem - wygląda na to, że jest jednym i drugim. 5,3-calowe urządzenie zawiera narzędzia stworzone dla każdego - nie celuje więc w konkretną grupę odbiorców.

Samsung Galaxy Note to królik doświadczalny na rynku technologii mobilnych. Samsung może pozwolić sobie na taki ruch i śledzić losy swojego produktu, by wyciągnąć z tego wnioski na przyszłość.

Zainteresowanie urządzeniem jest mimo wszystko duże. Czy przełoży się ono na wysoką sprzedaż? Prawdopodobnie nie. Dla przykładu, z naszych informacji wynika, że Galaxy Note będzie w Polsce kosztować około 3300 zł. Mam jednak nadzieję, że prognozy te okażą się zawyżone i w rzeczywistości jego cena nie przekroczy 3000 zł. Intrygujący produkt Samsunga jest czymś pomiędzy smartfonem a tabletem. Szkoda tylko, że cena będzie sumą cen dwóch tego typu urządzeń.

Źródło: pocketnow.comsammyhub.com • youtube.com

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.