Są 2 miliony klientów Play?

Są 2 miliony klientów Play?30.12.2008 17:15
Kira Czarczyńska

Początek roku i nasze mocne konkretne "uderzenie" informacyjne. mała wskazówka dla tych co znają moje poczucie humoru - notatka o takiej treści pojawiła się dzisiaj na blogu Tako rzecze... rzecznik prowadzonym przez rzecznika Play, Marcina Gruszkę.

Pod tym tekstem widnieje fotel fryzjerski. Zważywszy, że po przekroczeniu przez Play liczby 1.000.000 klientów, Marcin Gruszka zgolił sobie brodę - można zakładać że na konferencji ogłoszone zostanie zdobycie 2 milionów klientów. Ciekawe z jaką fryzurą wyląduje rzecznik...?

Początek roku i nasze mocne konkretne "uderzenie" informacyjne. mała wskazówka dla tych co znają moje poczucie humoru - notatka o takiej treści pojawiła się dzisiaj na blogu Tako rzecze... rzecznik prowadzonym przez rzecznika Play, Marcina Gruszkę.

Pod tym tekstem widnieje fotel fryzjerski. Zważywszy, że po przekroczeniu przez Play liczby 1.000.000 klientów, Marcin Gruszka zgolił sobie brodę - można zakładać że na konferencji ogłoszone zostanie zdobycie 2 milionów klientów. Ciekawe z jaką fryzurą wyląduje rzecznik...?

Najmłodszy operator, Play, miał ambitne założenie - zdobyć do końca bieżącego roku 2 miliony klientów. Jeszcze 10 grudnia 2008 Marcin Gruszka potwierdzał: Mamy bardzo dobre wyniki sprzedaży, widać, że lokomotywa świąteczna ruszyła, dlatego podtrzymujemy plan zwiększenia liczby klientów do 2 milionów.

I dodał: W przyszłym roku chcemy pozyskać kolejny milion.

Oczywistym jest, że klient klientowi nie równy. Niektórzy startery dostali, ale ich nie aktywują - rzecznik zapewnia, że tacy nie są uwzględniani w statystyce. Nie wiadomo jednak ile czasu faktycznie starter liczy się jako aktywny mimo, że nie jest używany; z takimi klientami-widmami całkiem niedawno robili porządek pozostali operatorzy i statystyki mocno poleciały im w dół.

Niezależnie od tego jednak Play ma się czym pochwalić:

  • osiągnął zamierzone 50 tys. użytkowników mobilnego internetu do końca 2008 roku przed terminem

Play znane jest z agresywnego marketingu i zarazem luźnego "charakteru" - i najwyraźniej daje to rezultaty. Ale na razie te 2 miliony nie są pewne, poczekamy do konferencji...

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.