Samsung Galaxy Alpha już w sprzedaży. Rusza też kampania Alpha People

Samsung Galaxy Alpha już w sprzedaży. Rusza też kampania Alpha People26.09.2014 15:19

Zgodnie z zapowiedziami, na półkach sklepowych wylądował dziś zapowiedziany w sierpniu smartfon Galaxy Alpha.

Telefon dostępny jest w czarnej, białej, niebieskiej oraz złotej wersji kolorystycznej, a wyceniony został na 2699 zł. Tym samym oferta jest zdecydowanie mniej korzystna od tej przedsprzedażowej, gdyż osoby, które dokonały zamówienia do wczoraj, dostaną gratis zegarek Gear 2 Neo. Można jednak oczekiwać, że podatek od nowości zostanie szybko zniesiony i już za kilka tygodni cena będzie odczuwalnie niższa. Zwłaszcza że wkrótce za niewiele więcej będzie można zakupić znacznie potężniejszego Galaxy Note'a 4.

Przypomnijmy, co znajdziemy pod obudową Galaxy Alphy.

  • 4,7-calowy ekran Super AMOLED o rozdzielczości 1280 x 720 pikseli (312 ppi);
  • ośmiordzeniowy Exynos 5 Octa (4 x Cortex-A15 1,8 GHz i 4 x Cortex-A7 1,3 GHz);
  • 2 GB pamięci RAM;
  • 32 GB pamięci wewnętrznej (nierozszerzalnej);
  • aparat główny 12 Mpix z trybami Piękna twarz, Dual Camera, HDR, Panorama, Selektywne ustawianie ostrości, Shot & More i Wirtualna wycieczka oraz możliwością nagrywania wideo w rozdzielczości UHD 4K (3840 x 2160) przy 30 klatkach na sekundę;
  • aparat przedni 2,1 Mpix;
  • Android 4.4 KitKat;
  • slot na karty Nano SIM;
  • znane z Galaxy S5 funkcje: Ultra Power Saving Mode, Download Booster, Quick Connect oraz Tryb prywatny;
  • obsługa sieci LTE kat. 6 (300/50 Mbps);
  • WiFi: 802.11 a/b/g/n/ac HT80, MIMO (2x2);
  • Bluetooth 4.0 BLE / ANT+;
  • USB 2.0;
  • NFC;
  • czujniki: akcelerometr, czujnik żyroskopowy, czujnik geomagnetyczny, czujnik pola magnetycznego, czujnik światła, czujnik zbliżeniowy, czujnik gestów, czytnik linii papilarnych, pulsometr;
  • wymiary: 132,4 x 65,5 x 6,7 mm;
  • waga: 114 g;
  • bateria: 1860 mAh.

Skąd pomysł na nazwę tego urządzenia? Samsung wyjaśnia to w notce prasowej.

Z przeprowadzonego na zlecenie Samsung badania wyłonił się interesujący trend tzw. osobowości Alpha. Alpha people (czyli ludzie Alpha) to przede wszystkim osoby, które mają własny, niewymuszony styl i nie ulegają zewnętrznym wpływom. Cechuje je silne przekonanie o własnej wartości, które nie potrzebuje znajdowania poparcia u innych. Osoby takie są silne, odporne na krytykę i (jak twierdzą) osiągają założone sobie cele.

Widać więc, że Samsung wziął się za penetrację obszaru rynku, na którym był dotychczas praktycznie nieobecny i zależy ma na tym, by smartfony z linii Galaxy Alpha były odbierane jako produkt dla elity i tak też będą promowane. Jest to kolejne potwierdzenie tego, że podczas gdy S-ki konkurują z iPhone'em pod względem technologicznym, zadaniem Alphy będzie uderzenie w Apple'a od strony lifestyle'owej.

Galaxy Alpha dostępny jest już w większości popularnych sklepów z elektroniką.

Źródło: Samsung

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.