Samsung Galaxy Fold z uszkodzonym wyświetlaczem. Producent bada sprawę

Samsung Galaxy Fold z uszkodzonym wyświetlaczem. Producent bada sprawę27.09.2019 10:09
Samsung Galaxy Fold trafia do pierwszych klientów
Źródło zdjęć: © Getty Images

Składany Samsung Galaxy Fold trafia już do pierwszych klientów. Poprawiona wersja obudowy ma gwarantować większe bezpieczeństwo komponentów, ale w praktyce i tak trzeba uważać, by zbyt szybko nie uszkodzić sprzętu. Do sieci trafił opis pierwszego problematycznego przypadku.

Klienci na wybranych rynkach mogą już kupować składanego Samsunga Galaxy Fold. Po wielu miesiącach oczekiwania i prac nad poprawą usterek, urządzenie zostało zmodyfikowane i producent uznał, że może już znaleźć swoich nabywców.

Przypomnijmy, że wcześniejszym problemem był łatwo psujący się wyświetlacz. Pierwsi recenzenci pierwotnej wersji Folda szybko uszkodzili swoje sprzęty.

Samsung zbadał sprawę i zdecydował się zmodyfikować konstrukcję składanego smartfona. Fold zyskał dodatkowe uszczelnienie, inną konstrukcję zawiasu oraz większą folię zabezpieczającą ekran i ostatecznie został niedawno wprowadzony na rynek.

Nowa konstrukcja, znany problem

Okazuje się, że nawet te zabezpieczenia nie są wystarczające, by uniknąć problemów. Na łamach serwisu TechCrunch opisano przypadek poprawionego już Folda, w którym po jednym dniu używania uszkodził się wyświetlacz.

Defekt na wyświetlaczu Samsunga Galaxy Fold, Źródło zdjęć: © TechCrunch
Defekt na wyświetlaczu Samsunga Galaxy Fold
Źródło zdjęć: © TechCrunch

W miejscu zgięcia pojawiło się niewielkie, aczkolwiek zauważalne przebarwienie. Na razie nie wiadomo, w wyniku czego powstało, a jedną z hipotez jest odruchowe naciskanie wyświetlacza w miejscu zgięcia podczas jego składania. Sprzęt został wysłany do Samsunga, który zamierza zbadać problem.

Samsung uczy, jak prawidłowo używać Folda

Warto zwrócić uwagę, że użytkownicy Samsunga Galaxy Fold powinni przestrzegać wielu zaleceń związanych z korzystaniem z urządzenia, które mogą wydawać się nietypowe.

Konieczne jest między innymi delikatne dotykanie powierzchni ekranu. Aby uniknąć problemów, producent zdecydował się nawet szkolić klientów przed zakupem.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.