Śmieszne reklamy z mobilnego rynku [TOP 10]

Śmieszne reklamy z mobilnego rynku [TOP 10]27.11.2010 19:16
Telefon dla strażnika?
Paweł Żmuda

Reklamy zwykle są bardzo nudne. Na szczęście, czasem w agencjach reklamowych zatrudniane są kompetentne osoby, które potrafią przełamać korporacyjne standardy i skłonić wielkie firmy do odejścia od skostniałych i przewidywalnych spotów. Popatrzmy na kilka kreatywnych reklam z telefonami w roli głównej.

BlackBerry Boys

Stereotypowy użytkownik BlackBerry kojarzy się z biznesmenem ubranym w piękny garniturek. Sieć Vodafone postanowiła zerwać ze sztywnym wizerunkiem użytkowników komórek RIM. Sympatyczna reklama z Indii.

Mały, a silny

Na początku klipu wydaje się, że będzie to reklama pieluszek lub kosmetyków do pielęgnacji niemowlaków. Są to jednak mylne wrażenia. Końcówka jest mocno zaskakująca ;).

Bez granic

Reklamy przygotowane na potrzeby kampanii DroidDoes były zabawne, ciekawe i niekonwencjonalne. Przykład naprawdę świetnego klipu reklamowego. Szkoda, że w Polsce podobne spotykane są dość rzadko.

Telefon dla strażnika

Czy strażnik więzienny może promować telefon komórkowy? Okazało się, że tak. Niekonwencjonalna reklamówka promująca telefon Sony Ericsson Xperia X10. Co o niej sądzicie?

Uzależnieni

Microsoft wydał całkiem sporo na promocję nowej platformy Windows Phone 7. W tej reklamie zaatakowane zostały pozostałe platformy. Według marketingowców Windows Phone 7 ratuje nas przed komórkami obecnymi na rynku. Cóż, nie wiadomo, czy akurat komórki z Windows Phone 7 są w stanie to zrobić, jednak bohaterowie uzależnieni od smartfonów faktycznie są zabawni.

Komórka dla kobiety?

Kolejna reklama telefonu Sony Ericsson Xperia X10. Fikcyjny Product Testing Institute bada, która komórka jest najłatwiejsza w użyciu. Serię zabawnych spotów z Xperią X10 zobaczycie w naszym wcześniejszym wpisie.

Android zawsze z Tobą?

Urocza reklama przygotowana na zlecenie sieci Telekom Srbija, operatora obecnego na rynku w Serbii, Bośni i Hercegowinie oraz Czarnogórze. Słodki Android towarzyszy bohaterowi w jego codziennych czynnościach. Dobrze, że wie, kiedy się schować ;).

Telefon dla Księcia Ciemności

Kultowy Ozzy Osbourne znany jest z dość specyficznego sposobu mówienia. Marketingowcy zatrudnieni przez Samsunga postanowili nieco go sparodiować. Tak powstał Ozzy kompletnie niezrozumiały dla otoczenia. Na szczęście, miał ze sobą komórkę... ;).

Komórka z projektorem?

Nie ma czegoś takiego jak telefon z projektorem? Okazuje się, że jest. Ciekawy przykład marketingu sieci AT&T oraz koncernu LG.

Doradca w HTC?

Kolejny spot posługujący się stereotypami. Komórka HTC doradza dość nieporadnemu facetowi. Całkiem nieźle jej idzie :)

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.