Sukces kinowego Avatara wpływa na lepszą sprzedaż Gameloftu

Sukces kinowego Avatara wpływa na lepszą sprzedaż Gameloftu07.01.2010 15:37
Zbigniew Kowal

Czy mieliście już okazję obejrzeć najnowsze dzieło Jamesa Camerona pod tytułem Avatar? Jeśli nie, to serdecznie go Wam polecam. Krajobrazy z planety Pandora potrafią poruszyć każdego. Okazuje się również, że pozytywny odbiór filmu ma swoje przełożenie na sprzedaż w App Store.

Czy mieliście już okazję obejrzeć najnowsze dzieło Jamesa Camerona pod tytułem Avatar? Jeśli nie, to serdecznie go Wam polecam. Krajobrazy z planety Pandora potrafią poruszyć każdego. Okazuje się również, że pozytywny odbiór filmu ma swoje przełożenie na sprzedaż w App Store.

Avatar James’a Camerona pobija kolejne rekordy branży filmowej i co ciekawe, wpływa również na sprzedaż gier pod tym samym tytułem. Zarówno Ubisoft (producent wersji na konsole) jak również Gameloft (odpowiedzialny za rynek mobilny) odnotował całkiem niezłe wyniki sprzedaży.

Gameloft sprzedał ponad 10 milionów płatnych aplikacji od Lipca 2008 roku, kiedy to zadebiutował w App Store. Tegoroczne święta Bożego Narodzenia okazały się być całkiem udane dla N.O.V.A. (Near Orbit Vanguard Alliance) oraz dla iPhonowej wersji Avatara. Obie aplikacje uplasowały się w pierwszej dziesiątce najlepiej sprzedających się gier w takich krajach jak: Stany Zjednoczone, Wielka Brytania, Francja, Niemcy, Włochy, Holandia oraz Hiszpania. To właśnie dzięki tym dwóm aplikacją udało się osiągnąć tak dobry wynik.

James Cameron's Avatar iPhone/iPod touch - The story begins

Firma Gameloft zakończyła ten rok z 55 aplikacjami opublikowanymi w App Store. Z czego 35 pojawiło się w sklepie Apple’a w roku 2009. 10 milionów pobranych aplikacji, które nierzadko kosztują kilka euro to naprawdę bardzo godziwy zarobek. Naturalnie po odliczeniu 30% prowizji dla Apple’a. Wypada pogratulować francuskiemu gigantowi sukcesu i życzyć jeszcze lepszych wyników sprzedaży w 2010 roku.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.