Tim Cook: w czasie ulepszania naszych map korzystajcie z rozwiązań konkurencji

Tim Cook: w czasie ulepszania naszych map korzystajcie z rozwiązań konkurencji28.09.2012 15:00
Mapy Apple'a (fot. 9gag)
Adam Bialic

Tim Cook wystosował list do użytkowników nowych map Apple, w którym dyplomatycznie przyznaje, że nowy produkt jest gorszy od konkurencji. To jedno z niewielu tego typu zachowań giganta z Cupertino i zasługuje na dużą pochwałę.

CEO Apple postanowił zachować się po męsku i przyznać do błędu. Brawo! W dzisiejszych czasach bardziej spodziewałbym się upartego twierdzenia, że wszystko jest ok, albo unikania tematu, a tu taka niespodzianka.

[solr id="komorkomania-pl-127056" excerpt="0" image="0" words="20" _url="http://komorkomania.pl/5419,wideorelacja-z-nocnej-premiery-iphone-5-w-play-komorkomania-tv" _mphoto="zrzut-ekranu-2012-09-28--cf01dd5.jpg"][/solr][block src="solr" position="inside"]2742[/block]

Oczywiście Cook przeprosił za wszystkie problemy jakie wynikają z korzystania z map zaimplementowanych w nowy system iOS6. Wyraził chęć całej firmy do pracy nad tym produktem, tak aby stawał się coraz lepszy. Na koniec wspomniał, że póki pojawiają się błędy można korzystać z alternatywy w postaci rozwiązać konkurencji - Bing, MapQuest, Waze z AppStore albo Google Maps i Nokia Maps przez przeglądarkę.

We are extremely sorry for the frustration this has caused our customers and we are doing everything we can to make Maps better.

While we’re improving Maps, you can try alternatives by downloading map apps from the App Store like Bing, MapQuest and Waze, or use Google or Nokia maps by going to their websites and creating an icon on your home screen to their web app.

Tim Cook, CEO Apple

Sam miałem okazję sprawdzić mapy w iPhone 5 na wczorajszej premierze zorganizowanej przez Play w Warszawie. Wpisałem adres naszej redakcji, urządzenie chwilę pomyślało i “zupełnie logicznie” wytyczyło trasę do Wrocławia... No cóż, próbowałem.

Nowy iPhone bardzo mi się spodobał nawet mimo braku wielkiej rewolucyjności. Jednak wypuszczenie tak słabego i niedorobionego produktu jak mapy są samobójem Apple. Powtórzę jednak, że zachowali się bardzo po męsku przyznając się do błędu, a następnym krokiem powinno być udostępnienie Google Maps w AppStore.

Poniżej znajdziecie pełny tekst listu:

[press]To our customers,

At Apple, we strive to make world-class products that deliver the best experience possible to our customers. With the launch of our new Maps last week, we fell short on this commitment. We are extremely sorry for the frustration this has caused our customers and we are doing everything we can to make Maps better.

We launched Maps initially with the first version of iOS. As time progressed, we wanted to provide our customers with even better Maps including features such as turn-by-turn directions, voice integration, Flyover and vector-based maps. In order to do this, we had to create a new version of Maps from the ground up.

There are already more than 100 million iOS devices using the new Apple Maps, with more and more joining us every day. In just over a week, iOS users with the new Maps have already searched for nearly half a billion locations. The more our customers use our Maps the better it will get and we greatly appreciate all of the feedback we have received from you.

While we’re improving Maps, you can try alternatives by downloading map apps from the App Store like Bing, MapQuest and Waze, or use Google or Nokia maps by going to their websites and creating an icon on your home screen to their web app.

Everything we do at Apple is aimed at making our products the best in the world. We know that you expect that from us, and we will keep working non-stop until Maps lives up to the same incredibly high standard.

Tim Cook

Apple’s CEO[/press]

Źródło: Apple

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.