TOP 11 śmiesznych reklam operatorów

TOP 11 śmiesznych reklam operatorów31.10.2009 22:10
Fun in the sun
Katarzyna Pura

Krajowi operatorzy telefonii komórkowej może i nie oferują super-ekstra-wypasionych warunków, które by nas przyciągały do nich i sprawiały, że chcielibyśmy z nimi zostać jak najdłużej. Szkoda, że tak niestety jest, lecz można powiedzieć, że w jakiś sposób chyba próbują nam to wynagrodzić… śmiesznymi reklamami, choć nie zawsze im to wychodzi.

Jedne z najgorszych kampanii reklamowych  - moim zdaniem rzecz jasna - robi Orange. Rzadko kiedy zdarza się, ażeby pojawiła się jakąś interesująca, na której można by zawiesić oko - przynajmniej ja takiej nie kojarzę. Może za mało oglądam TV (tu od razu odpowiem: faktycznie mało)?

Na tle pomarańczowego operatora trochę lepiej wypada Era, która - mam wrażenie, że wprowadza do telewizji swoje reklamy wyłącznie od święta. A jeśli już pojawia się jakaś kampania reklamowa, to jest ona albo za mało widoczna i nikt jej nie zauważa, albo zauważają je tylko ci, którzy są najbardziej zainteresowani - czyli użytkownicy tej sieci.

Pora na najbardziej liczebną sieć w Polsce, czyli Plus GSM. Twórcy ich reklamówek starają się zrobić coś innego niż pozostali gracze na rynku. Ale chyba większej ilości naszego społeczeństwa już się znudziły reklamówki z udziałem kabaretu Mumio. Ok., zgodzę się, że na początku, gdy kabaret rozpoczął współpracę z tą siecią, to te reklamy były śmieszne, wpadały do głowy i często ich teksty powtarzało się przy różnych okazjach. Mnie w pamięci utkwiło:

„-Aczkolwiek mi zostało…

- to se na pralkę przyklej”.

Z rzeczy wartych zauważenia, to przede wszystkim to, iż reklama Plusa „Czasoumilacze” w ostatnich dniach otrzymała nagrodę Effie w kategorii “Usługi telekomunikacyjne”.

Jak Plus, to i ich reklamówki MixPlusa i naprawdę śmieszna (chyba nie zaprzeczycie?) reklama zwana “w autobusie”, która zyskała sympatię większości ludzi – w tym także i moją. Nie obejdzie się także bez wspomnienia reklam Simplusa w wersji włoskiej, obok których też trudno przejść obojętnie.

Ale jak Plus, to i 36.6. Tutaj królują przede wszystkim reklamówki z Turbodymomenem, choć i te już trochę się przejadły. Na każdym kroku wszystko jest złe, a ten lepszy jest porównywany do Turbodymomena - trochę robi się nudnawo. Jest też inny bohater reklam 36i6 - bóbr, który i tak jakoś nie przypadł większości społeczeństwa.

Play - można powiedzieć, że też się stara, ale też nie zawsze mu to wychodzi. Nawet reklamy z porucznikiem Borewiczem, kotem Filemonem czy Bruce Lee z serii “A mnie dziwi, że jeszcze nie masz Play Fresh” nie zachwycają i nie powalają poczuciem humoru. Jasne, zgodzę się, że nie wszystko, co dobre, musi być śmieszne. Chociaż akurat Bruce Lee i “czarne skarpetki” jego przeciwnika mogą powodować “banana” na naszych twarzach. No dobra, może jeszcze Frankenstein.

Mojego faworyta zostawiłam na koniec, a jest nim Heyah. To właśnie Heyah w ostatnim czasie robi najlepsze, najciekawsze i najśmieszniejsze reklamówki w komórkowym świecie. Rozbrajająca śmiejąca się łapka charakterystyczna dla Heyah po prostu nie może nie spowodować uśmiechu na naszej twarzy, a nawet tego, byśmy sami nie wybuchnęli śmiechem wraz z nią. O to też w tym wszystkim chodzi.

Trochę się rozgadałam, teraz do rzeczy:

1. Heyah i rozbrajający śmiech charakterystycznej czerwonej łapki:

2. Śpiewający facet z akordeonem w autobusie:

3. Bruce Lee i "czarne skarpetki" jego przeciwnika:

4. Wzór włoskiej piękności, czyli włosy pod pachami:

5. Tak Tak Hot i naiwny facet z warsztatu:

*6. Operatorzy komórkowi wprowadzili nowe reklamy, Turbodymomen zawstydził wszystkich operatorów i zrobił pięć razy więcej (równie nieudanych):

7. "Rarka" Plusa, czyli lektura szkolna inaczej:

*8. The Czasoumilacze "Gloria", czyli jak to facet umie pięknie naśladować głos kobiety:

9. Bóbr z 36.6 - jak to ludzie zamęczają zwierzątka:

10. Play i ich kula wykonana ze styropianu (jak mniemam):

11. Orange i chodzące literki:

Nie macie czasem wrażenia, że niektóre reklamy operatorów są robione pod idiotów, a nie ludzi, którzy mają naprawdę poczucie humoru na wysokim poziomie? Bo odnoszę wrażenie, że niektóre czasami są bardziej żałosne niż śmieszne. Ale może to tylko ja tak odczuwam.

Może macie swoich faworytów, których byście umieścili w powyższym topie reklam operatorów (z tego roku)?

Źródło: YouTubefot. excluzive.pl

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.