TOP10 najciekawszych reklam na komórkowym rynku

TOP10 najciekawszych reklam na komórkowym rynku26.04.2010 08:36
Komórkomania.pl

Zarówno operatorzy jak i producenci sprzętu komórkowego muszą zmagać się z krytycznym zdaniem konsumenta. Wśród codziennego natłoku premier nowych telefonów czy kolejnych, niewyobrażalnych promocji w jednej z sieci, ciężko przekonać zwykłego zjadacza chleba, że to właśnie nasza oferta jest najlepsza. Dlatego też, by wypłynąć, trzeba przygotować naprawdę świetną reklamę, która uderzy do każdego. Postanowiliśmy zestawić ze sobą kilka najciekawszych reklamówek z rynku komórkowego. Popatrzmy.

Nasza komórka może wszystko...

W tym wypadku, operator postanowił trochę zaszokować swoich odbiorców. Co potrafią telefony z sieci Sprint?

Sex sells...

Jak trafić do prawdziwego faceta? Jeśli nie scenami walki czy przemocy, lepiej spróbować kobiety. Wiedzieli to marketingowcy wynajęci przez LG. Warto obejrzeć cały klip...

Te co skaczą i fruwają

Seksowne dziewczątko, wdzięcznie prężące się na dużym łóżku jest w stanie ruszyć prawie każdego faceta. Problemem pozostaje więc przekonanie kobiet. Przynajmniej tych, które lubią to co słodkie, miękkie i puchate.

Co w Internecie piszczy?

Gdy firmie PRowej kończą się pomysły na konwencjonalną promocję w telewizji, radiu i na plakatach, przychodzi czas na Internet. Wszyscy, którzy interesują się telefonami komórkowymi lubią klipy na których prezentowane są otwarcia pudełek z telefonami. Wiedzieli o tym ludzie odpowiedzialni za marketing Samsunga Omnii...

Siła internetu jest ogromna nie tylko dlatego, że klip na YouTube można wrzucić za darmo. Kolejną jego zaletą jest to, że nawet reklamówka przeznaczona na rynek amerykański może w szybkim tempie zdobyć popularność nawet w Europie.

Reklamy w Polsce

Przyglądając się reklamom nie możemy zapominać o tym, że w Polsce też powstało kilka naprawdę wyśmienitych klipów. Na początek warto przypomnieć bobra, który zna 1000 bitów...

A potem można postawić sobie pytanie: kto do cholery odpowiedzialny był za Turbodymomena. Jedną z najbardziej naciąganych reklamówek w Polsce. I całe dobre wrażenie legło w gruzach...

Lepiej skorzystać z celebrytów?

Złych słów nie można powiedzieć jednak o Motoroli. Od kilku dobrych miesięcy, jej specjaliści od marketingu stają na głowie, by każdy telefon był odpowiednio wypromowany. Wanna i nagość podczas finałów Super Bowl. Tylko ten telefon tak jakby "w tle"...

Czy sięgnąć po sprawdzone wzorce?

Na koniec postanowiłem ukazać jeszcze jeden bardzo ciekawy trend w reklamie. Wzorowanie się na znanych serialach czy filmach od dawna sprawdza się prawie w każdych warunkach. Najpierw Nokia i jej promocja tabletu N900:

A na zakończenie, wyśmienite reklamy Plusa. Jakoś dziwnie kojarzące się z jedną z najsłynniejszych serialowych par...

Jeśli w naszym zestawieniu zabrakło Twojej ulubionej reklamówki, daj nam znać w komentarzach!

Źródło: Gadżetomania.pl

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.