Użytkownicy telefonów najbardziej usatysfakcjonowani telefonami LG

Użytkownicy telefonów najbardziej usatysfakcjonowani telefonami LG01.05.2009 15:00
telefon-w-trawie
Sabina

J.D. Power and Associates - firma zajmująca się analizami rynkowymi przeprowadziła badania satysfakcji użytkowników telefonów komórkowych. Z badań wynika, że najbardziej satysfakcjonują użytkowników telefony marki LG. W kategorii smartphonów przoduje Apple.

Pod uwagę wzięto sporą liczbę czynników, które wpływają na satysfakcję typowego użytkownika telefonu komórkowego (przy okazji badając jak poszczególne parametry telefonu oceniane są przez właścicieli komórek).

J.D. Power and Associates - firma zajmująca się analizami rynkowymi przeprowadziła badania satysfakcji użytkowników telefonów komórkowych. Z badań wynika, że najbardziej satysfakcjonują użytkowników telefony marki LG. W kategorii smartphonów przoduje Apple.

Pod uwagę wzięto sporą liczbę czynników, które wpływają na satysfakcję typowego użytkownika telefonu komórkowego (przy okazji badając jak poszczególne parametry telefonu oceniane są przez właścicieli komórek).

Badane telefony podzielono na dwie kategorie - tradycyjne telefonu oraz smartfony. Wśród użytkowników smartfonów najważniejsze cechy które wpływają na satysfakcję z posiadania urządzenia to:

  • łatwość obsługi (30%)
  • system operacyjny (22%)
  • funkcjonalność (21%)
  • wygląd telefonu (18%)
  • pojemność baterii (9%)

W kategorii tej wygrał Apple (791 punktów na 1000 możliwych), na następnych miejscach było LG (772) i Samsung (759)

W przypadku telefonów tradycyjnych na satysfakcję użytkownika wpływa:

  • łatwość obsługi (30%)
  • wygląd telefonu (30%)
  • dodatki (aparat, funkcje) (20%)
  • pojemność baterii (20%)

Wśród tej kategorii przodują produkty LG, gonione telefonami Sony Ericsson.

Przy okazji badań producenci telefonów dowiedzieli się też że 1/3 użytkowników komórek w swoim następnym telefonie chciałaby mieć GPS oraz, że aż o 10% wzrosła liczba osób, które swoje telefony otrzymało za darmo (lub za przysłowiowego 1$). Prawdopodobnie więc czeka nas więcej telefonów z modułami GPS oraz większy nacisk na promocyjne telefony - skoro nie chcemy za nie płacić.

Badania zdają się wiarygodne bowiem wzięło w nich udział aż 15270 użytkowników zwykłych telefonów i 2648 użytkowników telefonów typu smartphone.

fot.:Guido Ric/SXC

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.