Xperia D6503, HTC M8 i odpowiedź Plusa na reklamę Playa z kabaretem Mumio

Xperia D6503, HTC M8 i odpowiedź Plusa na reklamę Playa z kabaretem Mumio20.01.2014 16:32
Xperia D6503
Źródło zdjęć: © xdadevelopers.com

Samsung publikuje olimpijską reklamę Galaxy Note'a 3, Oppo N1 wycieka w niebieskiej wersji kolorystycznej, a multiplatformowy benchmark BASEMARK OS II trafia na systemy iOS, Windows Phone oraz Android.

  1. Interfejs i zdjęcia Xperii D6503. Z dotychczasowych przecieków wynika, że będzie to lekko odświeżona wersja Xperii Z1 wyposażona w 4,9-calowy ekran Full HD, Snapdragona 800, 3 GB RAM-u i aparat 20,7 Mpix. Nowość zostanie zaprezentowana ma MWC 2014. Komplet zdjęć i zrzutów ekranu znajdziecie na forum XDA Developers.
Sony Xperia D6503, Źródło zdjęć: © xdadevelopers.com
Sony Xperia D6503
Źródło zdjęć: © xdadevelopers.com
  1. Olimpijska reklama Galaxy Note'a 3. Note 3 będzie oficjalnym smartfonem zimowych igrzysk w Soczi. Z tej okazji Samsung przygotował specjalny spot reklamowy.
  1. HTC M8 z ekranem Full HD. Redakcja serwisu GSMArena dotarła do kodu jednej ze stron HTC. Z zamieszczonych tam danych wynika, że HTC One 2/HTC Two/HTC One+ zostanie wyposażony w wyświetlacz o rozdzielczości 1080p i Androida 4.4 KitKat.
  1. Oppo N1 także w niebieskiej wersji. Na razie Oppo oferuje swój 5,9-calowy phablet wyłącznie w białym wariancie kolorystycznym. Do urządzenia zamkniętego w niebieskiej obudowie dotarł serwis Gizchina, w którym znajdziecie więcej zdjęć.
Oppo N1, Źródło zdjęć: © gizchina.com
Oppo N1
Źródło zdjęć: © gizchina.com
  1. BASEMARK OS II już jest. Aplikacja stworzona przez firmę Rightware to multiplatformowy benchmark, który pozwala porównać wydajność urządzeń z Androidem, iOS-em i Windows Phone'em. Możecie go pobrać za darmo ze sklepów Google Play, App Store i Windows Phone.
  1. Molome ląduje na Windows Phonie. Aplikacja umożliwia modyfikowanie zdjęć i dzielenie się nimi ze znajomymi, a pobierzecie ją stąd. Dostępne są także wersje na systemy iOS oraz Android.

MOLOME™ : The Mission

  1. Plus odpowiada sieci Play. Jak wiemy, Play ruszył z nową kampanią reklamową, w ramach której w kolejnych spotach operatora wystąpią członkowie kabaretu Mumio, znani dotychczas z reklam konkurenta. Wyborcza.pl cytuje wypowiedź Aleksandry Gieros-Brzezińskiej z biura prasowego Plusa:

Aleksandra Gieros-Brzezińska

Play postanowiło odkopać Mumio - to oczywiście ich wybór, tylko prawdą jest, że Mumio nie przeszło z Plusa do Play - tylko trzymając się terminologii transferowej - zawodnicy pozostający od półtora roku bez klubu zostali zaangażowani przez nową drużynę. Nie wiemy, dlaczego Playowi aż półtora roku zajmuje namówienie kogoś do przejścia do nich, ale to nie nasze zmartwienie.

Oczywiście jeżeli Play potrzebuje pomysłów na reklamy, to możemy im kilka zgrać - począwszy od tych z lat 90. I jeszcze jedna wskazówka dla Play - u nas niedawno w reklamie był Obama. Jakby co, służymy danymi kontaktowymi.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.