W skrócie: Samsung strollowany przez LG, Apple atakuje Androida, Twitter dla Windowsa 8

W skrócie: Samsung strollowany przez LG, Apple atakuje Androida, Twitter dla Windowsa 814.03.2013 17:00
Phil Schiller z iPadem Mini

Internauci walczą o nieuśmiercanie Google Readera, Phil Schiller znowu atakuje Androida, a marketingowcy LG w kreatywny sposób wykorzystują kampanię marketingową Samsunga.

  1. Petycja w sprawie Google Readera. Jak wiecie, Google postanowił uśmiercić jedną ze swoich kluczowych usług, co średnio spodobało się internautom. Jeden z nich przygotował nawet specjalną petycję z prośbą o nielikwidowanie tej usługi; podpisało ją już ponad 60 000 osób. Jeśli Wy również chcecie się podpisać, możecie to zrobić tutaj.
  1. Twitter dla Windowsa 8 już dostępny. Do windowsowego sklepu z aplikacjami trafił oficjalny klient serwisu Twitter, przygotowany z myślą o integracji z interfejsem Modern UI. W moim przypadku świeżo po instalacji aplikacja wysypała się dwa razy z rzędu, ale od wczoraj pracuje już szybko i stabilnie. Użytkownicy systemu Windows 8 mogą pobrać Twittera tutaj. [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=xLmN-40P_X4[/youtube]
  1. Nokia Lumia 928 wkrótce w sprzedaży. Od kilku dni w Sieci pojawiają się informacje na temat nowego smartfona Nokii, skrywającego się pod nazwą Lumia 928. Producent zrezygnował w nim z poliwęglanowej obudowy na rzecz smuklejszego i lżejszego aluminium. Według ostatnich przecieków urządzenie zadebiutuje na rynku w czterech kolorach: cyjanowym, czarnym, czerwonym i białym. Zła wiadomość jest taka, że słuchawka przeznaczona będzie wyłącznie dla klientów amerykańskiego operatora Verizon.
  1. Główny projektant Nokii opowiada o Lumii 620. W Sieci udostępniono krótki materiał filmowy, w którym główny projektant Nokii - Marko Ahtisaari - mówi, dlaczego jego zdaniem Lumia 620 (którą niedawno testowaliśmy) jest świetnym telefonem.

5. Phil Schiller znowu atakuje Androida. Kilka dni temu wiceprezes firmy Apple ds. marketingu opublikował na swoim kanale na Twitterze raport firmy F-Secure dotyczący podatności Androida na ataki. Dopisał: "Uważajcie tam na siebie". Wczoraj - dzień przed premierą Galaxy S IV - Schriller w wywiadzie dla Wall Street Journal ponownie skrytykował Androida. Tym razem oberwało się m.in. fragmentacji oraz... rosnącym ekranom smartfonów. Według Schillera "ludzie robią coraz większe urządzenia, by wydajność baterii zbliżyła się do poziomu wyznaczonego przez iPhone'a". Muszę przyznać, że to niezwykle interesująca teoria...

  1. LG trolluje Samsunga. Samsung z okazji nadchodzącej premiery swojego nowego flagowca przyozdobił ulice Nowego Jorku billboardami zapowiadającymi to wydarzenie. W kreatywny sposób wykorzystali to marketingowcy firmy LG. Musicie przyznać, że nie można odmówić im pomysłowości.
fot. unwiredview.com
fot. unwiredview.com
Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.