W skrócie: tańszy wariant Moto X-a, patent Nokii na bezdotykową obsługę ekranu i kura w reklamie LG G2

W skrócie: tańszy wariant Moto X-a, patent Nokii na bezdotykową obsługę ekranu i kura w reklamie LG G227.09.2013 16:30
fot. youtube.com

ZTE szykuje następcę designerskiej Nubii Z5 ze Snapdragonem 800, Orange uruchamia darmową chmurę dla swoich abonentów, a Samsung planuje wydać do końca roku 13 miliardów dolarów na marketing.

  1. Smartfony Lumia wkrótce z bezdotykową obsługą ekranu? W sieci pojawiły się fragmenty wniosku patentowego złożonego przez firmę Nokia, z których wynika, że w przyszłych Lumiach może znaleźć ekran podobny do tego, który znajdziemy na pokładzie modelu Galaxy S4. Umieszczając palec nad wyświetlaczem będziemy mogli m.in. powiększać wyświetlany na nim tekst. Kiedy (i czy w ogóle) funkcja ta zostanie zastosowana? Tego na razie nie wiadomo.
fot. phonearena.com
fot. phonearena.com
  1. Nadchodzi następca Nubii Z5. Pamiętacie jeszcze designerskiego smartfona ZTE Nubia Z5, który pojawił się pod koniec ubiegłego roku? GSM Insider donosi, że Chińczycy pracują już nad jego następcą ze Snapdragonem 800 i udoskonalonym aparatem. Data jego premiery na razie nie jest jeszcze znana.
  1. Darmowa chmura w Orange. Pomarańczowy operator informuje na swoim blogu, że jego abonentom została udostępniona usługa Orange Cloud, w ramach której otrzymają oni dostęp do 5 GB przestrzeni dyskowej z darmowym transferem danych. Więcej szczegółów można znaleźć tutaj.
  1. Tańsza wersja Moto X-a w drodze. Najnowszy flagowiec Motoroli ma dwie wady: wysoką cenę i ograniczoną dostępność, która obejmuje wyłącznie Stany Zjednoczone. Obie mają zostać usunięte w modelu ukrywającym się pod nazwą Moto DVX. Według plotek urządzenie pojawi się również poza USA, będzie się cechować wymiennymi, kolorowymi obudowami, a jego cena oscylować będzie w granicach 300 dolarów (ok. 940 zł).
fot. gsmarena.com
fot. gsmarena.com
  1. LG G2 na kolejnym wideo promocyjnym. Film w dość zaskakujący sposób promuje optyczną stabilizację obrazu zastosowaną we flagowym G2.
  1. Samsung wyda w tym roku aż 13 miliardów dolarów na marketing? Tak przynajmniej twierdzi analityk Benedict Evans, na którego powołuje się serwis SamMobile. Oczywiście dotyczy to nie tylko działu mobilnego, ale całej działalności firmy Samsung Electronics, ale suma ta i tak robi ogromne wrażenie i - jeśli się potwierdzi - będzie absolutnym rekordem wszech czasów.
  1. Lumia 925 ładowana w bardzo nietypowy sposób. Widziałem już wiele niekonwencjonalnych sposobów ładowania telefonu, ale trzeba oddać inżynierom Nokii, że naprawdę zrobili to w stylu "like a boss".

Źródło: Phone ArenaGSM InsiderGSM Arena

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.