#wSkrócie: ambitne plany LG, nietypowy patent Oppo i Cardboard z Coca-Coli

#wSkrócie: ambitne plany LG, nietypowy patent Oppo i Cardboard z Coca-Coli24.02.2016 18:54
Łukasz Skałba

Dzisiaj sporo statystyk. CEO Huaweia przewiduje, że jego firma przegoni Apple i Samsunga stając się największą smartfonową potęgą świata.

  1. Reakcje na Facebooku już dostępne!

Nadszedł dzień, w którym polubienie przestało być jedyną możliwą reakcją na posty. Od teraz możemy wybierać spośród 6 możliwości - Lubię to!, Super, Ha ha, Wow, Przykro mi, Wrr.

Aby to zrobić wystarczy najechać kursorem nad przycisk "Lubię to!" lub w przypadku aplikacji mobilnej - przytrzymać go chwilę palcem. No no, Panie Zuckerberg - jeśli tak wygląda postęp, to ja wolę się cofać... Jedno jest pewne - gimnazjaliści będą zachwyceni! ;)

  1. Analitycy wróżą spektakularny sukces LG G5

Analitycy przewidują, że nowy flagowiec LG będzie miał świetne wyniki sprzedaży. Stawiają oni na 10 milionów sztuk. Jefferson Wang uważa, że nowość LG zrobi ogromne wrażenie na klientach głównie za sprawą nowych modułów. Warto wspomnieć, że LG radzi sobie na rynku rzeczywiście coraz lepiej. W ubiegłym roku koreański producent miał tylko 5,3% rynku. Przez ostatnie 3 miesiące ten udział wzrósł do 13,3%. Specjaliści twierdzą, że LG powinno zwiększyć wydatki na marketing, aby móc konkurować z najlepszymi i wykorzystać dotychczasowy wzrost.

  1. Nietypowy patent Oppo...

Oppo zaskoczyło nas 2 ciekawymi innowacjami - szybką ładowarką oraz stabilizacją OIS matrycy. Teraz przyszła pora na kolejną... innowację? Producent złożył patent na automatyczne dopasowywanie się kolorów interfejsu urządzenia do noszonego przez nas ubrania. Kamera telefonu analizowałaby nasz obecny ubiór, wyliczała średnią barwę i na tej podstawie dostosowywała wygląd interfejsu. W dziwnym kierunku zmierza technologiczny postęp...

  1. Porównanie 4-osiowej stabilizacji Xiaomi z OIS iPhone'a

Najnowszy flagowiec Xiaomi - Mi 5 oprócz Snapdragona 820 i ciekawego designu oferuje również zaawansowany system 4-osiowej stabilizacji obrazu. Jak sprawdza się on w praktyce w porównaniu z rozwiązaniami Apple? Możecie się przekonać z tego filmiku:

Xiaomi Mi5 Anti-Shake Camera Test with iPhone 6S

  1. Rynek wearables rośnie w siłę

I znowuż statystyki. W 2014 sprzedało się 28,8 milionów sztuk inteligentnej galanterii. W roku 2015 ta liczba wzrosła do 78,1 milionów, czyli o 171,6%.

Źródło zdjęć: © Phonearena
Źródło zdjęć: © Phonearena

Firma Fitbit nieprzerwanie jest królem, ale ma mniejszą przewagę nad konkurentami niż w roku poprzednim. Apple natomiast radzi sobie coraz gorzej. Wygląda na to, że ci, którzy mieli kupić Apple Watcha, już to zrobili.

  1. Opakowanie Coca-Coli to... Cardboard

Nowe opakowania po coli są szablonem do złożenia gogli Google Cardboard. Fajny pomysł, biorąc pod uwagę, że nie kosztuje koncernu praktycznie nic. Szkoda tylko, że nie dorzucają w zestawie soczewek...

Virtual Reality Viewer Made from Recycled Cardboard

Źródła: Phonearena (1, 2, 3, 4, 5, 6), GSMArena

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.