#wSkrócie: kolejne oszustwo OnePlusa, koniec Android Marketu i nowa funkcja Spotify

#wSkrócie: kolejne oszustwo OnePlusa, koniec Android Marketu i nowa funkcja Spotify21.06.2017 16:26
Instagram Stories zaliczył kolejny rekord liczby użytkowników

Długo oczekiwana premiera OnePlusa 5 już za nami. Pisaliśmy już o tym, jak smartfon ten znosi tortury, a także dacie premiery LG V30 oraz możliwym powrocie okularów Google Glass. Pora na przegląd pozostałych informacji dnia.

  1. Android Market wkrótce zostanie uśmiercony

W marcu 2012 roku sklep z aplikacjami Android Market został przemianowany na Google Play. Nowa wersja sklepu wylądowała jednak na urządzeniach z Androidem 2.2 lub wyższym, a na starszych wciąż dostępny jest Market. Google informuje jednak, że przestanie on być wspierany 30 czerwca. Oznacza to, że tego dnia użytkownicy Androida 2.1 Eclair i starszych wydań stracą możliwość pobierania aplikacji.

  1. Wspólne tworzenie playlist Spotify w Messengerze

Spotify stworzyło rozszerzenie do Messengera, które pozwala na tworzenie playlist razem ze znajomymi. Co istotne, aby dodać utwory do kolejki znajomi nie muszą mieć nawet konta w Spotify. Nowa funkcja może się przydać przed domówkami.

  1. OnePlus 5 przyłapany na oszukiwaniu w benchmarkach

Jak zauważyła ekipa XDA Dewelopers, dopiero co zaprezentowany OnePlus 5 oszukuje w testach wydajnościowych. Jego oprogramowanie zostało zmodyfikowane w taki sposób, by w popularnych benchmarkach osiągało lepsze wyniki niż w codziennym użytkowaniu. Warto odnotować, że firma została przyłapana na oszustwie już po premierze OnePlusa 3T. Wówczas przyznała się do błędu i obiecała usunięcie z oprogramowania algorytmu podbijającego wyniki.

  1. Ogromne kolejki podczas sprzedaży OnePlusa 5.

Współzałożyciel OnePlusa - Carl Pei - pochwalił się na Twitterze, że "piątka" jest najszybciej sprzedającym się smartfonem w historii firmy. Poza sprzedażą internetową, producent otworzył także na świecie 10 punktów sprzedaży, w których smartfona można odebrać już teraz. Analityk Bryan Ma wybrał się do punktu w Nowym Jorku, gdzie zastał gigantyczną kolejkę.

Liczba ludzi czekających na odbiór telefonu robi wrażenie, ale pamiętajmy, że 10 punktów na cały świat to bardzo mało, więc taka kumulacja klientów nie dziwi.

  1. Gry z kultowej konsoli SEGA za darmo

Japoński producent ruszył z projektem SEGA Forever, w ramach którego na smartfony wydawane będą porty znanych graczom klasyków. Na start można pobrać pięć gier na Androida i iOS ("Altered Beast", "Comix Zone", "Kid Chameleon", "Phantasy Star II" oraz "Sonic The Hedgehog"). Niestety gry na razie nie są dostępne w polskich sklepach z aplikacjami.

SEGA Forever launch trailer (English)

  1. Pierwszy gracz ukończył "Threes!"

"Threes!" to gra logiczna, która swoją premierę miała w 2014 roku. Polega ona na łączeniu bloków z identycznymi liczbami, aby osiągnąć jak największą sumę. Wszyscy myśleli, że tej gry nie da się przejść, ale gracz ukrywający się pod pseudonimem Gideon nie wiedział, że się nie da i ją przeszedł. Zdobył on imponujące 1 594 458 punktów, po czym ujrzał ekran zwycięstwa. To pierwszy znany przypadek.

Rekordu już nie pobijecie, ale jeśli macie ochotę spróbować swoich sił, grę pobierzecie ze sklepów Google Play oraz App Store.

  1. Instagram Stories z kolejnym rekordem

Instagram Stories to funkcja pozwalająca dzielić się ze znajomymi zdjęciami i filmami, które znikają po 24 godzinach. Zadebiutowała ona w sierpniu 2016 roku. Jak donosi CNBC, liczba aktywnych użytkowników przekroczyła 250 milionów. Dla porównania Snapchat - od którego rozwiązanie to zostało skopiowane - miał w maju 166 milionów użytkowników.

Korzystacie z Instagram Stories? Ja ostatnio bardzo tę funkcję polubiłem.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.