Xiaomi ujawnia wyniki sprzedaży Redmi Note'a 7 i Mi 9

Xiaomi ujawnia wyniki sprzedaży Redmi Note'a 7 i Mi 902.04.2019 14:51
Xiaomi Mi 9
Mateusz Żołyniak

Chińczycy pochwalili się wynikami sprzedażowymi smartfonów z linii Xiaomi Mi 9 oraz Redmi Note 7. Jak się prezentują?

4 miliony Redmi Note'ów 7 i milion Mi 9

Xiaomi ma powody do zadowolenia. Firma ujawniła, że - zaprezentowany oficjalnie na początku stycznia - Redmi Note 7 rozszedł się już globalnie w ponad 4 mln egzemplarzy. Próg te udało się przekroczyć 29 marca, więc firmie dostarczenie na rynek takiej liczby sztuk zajęło mniej niż 3 miesiące.

Chińska firma wskazuje, że chodzi o "serię Redmi Note 7", więc spodziewać można się, że uwzględnia ona również model Pro. Ten dopiero niedawno dołączył do standardowego wariantu, więc dane dotyczą przede wszystkim dostarczonej liczby tańszych urządzeń.

4 mln sprzedanych smartfonów z linii Redmi Note 7 do 29 marca 2019 roku
4 mln sprzedanych smartfonów z linii Redmi Note 7 do 29 marca 2019 roku

Dobrze prezentować ma się też topowa linia Mi 9. Donovan Sung z Xiaomi pochwali się na Facebooku, że flagowce rozeszły się już w ponad milionie egzemplarzy. Dotyczy to przede wszystkim Mi 9, ale można spodziewać się, że na rynek dostarczono też dużą liczbę tańszych modeli Mi 9 SE.

Warto podkreślić, że firma uwzględnia egzemplarze dostarczone do sklepów i magazynów, a nie sprzedane klientowi końcowemu.

Jak dobre są wyniki sprzedażowe nowości Xiaomi?

4 mln rozprowadzonych modeli ze średniej półki i 1 mln flagowców to dobry wynik, gdy weźmie się pod uwagę, że chodzi o markę, która nie wydaje wiele na marketing. Dynamika sprzedaży nie jest jednak duża, gdy porówna się wyniki z tymi, którymi mogą poszczycić się giganci.

Huawei w ciągu pierwszych pięciu miesięcy dostępności flagowej linii P20 rozprowadził ponad 10 mln egzemplarzy, a połowę z nich w zaledwie dwa miesiące od premiery. Agresywnie działająca na rynku marka Honor potrzebowała z kolei pięciu miesięcy na dostarczenie na rynek ponad 10 mln modeli Honor 8X i 8X Max.

Nie ma więc co wspominać o Apple'u, który co miesiąc sprzedaje po kilka milionów smartfonów. Na tle giganta wyniki Xiaomi mogą wydać się śmieszne. Szczególnie, gdy weźmie się pod uwagę, że chodzi o dużo tańsze produkty, ale trzeba zaznaczyć, że Amerykanie wydają nieporównywalnie więcej na marketing.

One Plus, którego produkty można bezpośrednio porównać z flagowcami Xiaomi, przekroczył milion sprzedanych modeli 6 i 6T w czasie krótszym niż 30 dni (dla każdego). Tu jednak trzeba zaznaczyć, że ich premierom towarzyszy większy szum wśród fanów nowych technologii.

Wyniki sprzedażowe Xiaomi Mi 9 i Redmi Note'a 7 będą jeszcze lepsze

Warto zauważyć, że dostępność Redmi Note'a 7 i linii Mi 9 była początkowo mocno ograniczona. Dopiero od niedawna modele te można kupić w Europie. W Polsce Mi 9 i Redmi Note 7 dostępne są od 25 marca, więc ich sprzedaż na naszym rynku rozpocznie się dopiero teraz.

Tony Chen:

Wprowadzając na rynek Redmi Note 7 i najnowszy flagowiec Mi 9, byliśmy pewni, że smartfony spotkają się z bardzo dobrym odbiorem ze strony klientów i nie pomyliliśmy się. Od początku przedsprzedaży w Polsce widać było ogromne zainteresowanie. Takie wiadomości utwierdzają nas w przekonaniu, że przyjęta przez nas strategia oferowania wysokiej jakości smartfonów w uczciwej cenie, sprawdza się.

Biorąc pod uwagę rewelacyjną wycenę obu produktów, o której pisał Miron, firma może liczyć na znaczne poprawienie wyników sprzedażowych obu serii. Tym bardziej, że ceny na innych rynkach Starego Kontynentu też są bardzo atrakcyjne.

Xiaomi dziękuje fanom z całego świata, ale użytkownicy również mogą podziękować chińskiemu producentowi za bardzo dobre produkty, które są naprawdę konkurencyjnie wycenione. Zresztą, dotyczy to nie tylko wspomnianej dwójki, ale choćby nowego Black Sharka 2, który również trafił niedawno do Europy.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.