Xiaomi Redmi Note 2 nie sprzedaje się dobrze... Sprzedaje się fenomenalnie!

Xiaomi Redmi Note 2 nie sprzedaje się dobrze... Sprzedaje się fenomenalnie!17.08.2015 11:46
Xiaomi Redmi Note 2
Źródło zdjęć: © en.miui.com
Konrad Błaszak

Xiaomi znane jest nie tylko z mocnych smartfonów za rozsądne pieniądze, ale również śrubowania swoich rekordów sprzedaży, których zazdrościć mogą nawet największe firmy z tej branży. Nie inaczej jest w przypadku Redmi Note 2, który przyjął się w Chinach fenomenalnie.

Redmi Note 2 to nowy smartfon, który Xiaomi pokazało raptem kilka dni temu. To pprodukt przeznaczony dla ludzi szukających większych urządzeń w rozsądnej cenie. W tekście o jego premierze napisałem, że będzie to zapewne kolejny hit chińskiej firmy i szybko będzie znikać z wirtualnych półek. Nie sądziłem jednak, że Chińczycy narzucą aż takie tempo.

Xiaomi Redmi Note 2, Źródło zdjęć: © xiaomikeji
Xiaomi Redmi Note 2
Źródło zdjęć: © xiaomikeji

Jak poinformowało Xiaomi, w ciągu 12 godzin na zakup tego smartfona zdecydowało się 800 tysięcy klientów. Warto tutaj wyraźnie zaznaczyć, że nie są to rezerwacje jak w przypadku OnePlusa 2, tylko faktycznie zamówione egzemplarze. Następna partia pojawi się 24 sierpnia i pewnie zniknie równie szybko. Nie ma w tym niczego dziwnego, ponieważ specyfikacja tego modelu prezentuje się naprawdę nieźle.

  • 5,5-calowy ekran o rozdzielczości FullHD (1920 x 1080 pikseli);
  • 8-rdzeniowy procesor Helio X10 o taktowaniu 2,0 GHZ lub 2,2 GHz;
  • 2 GB pamięci RAM;
  • 16 lub 32 GB pamięci wbudowanej;
  • 13-megapikselowy aparat główny produkcji Samsunga;
  • 5 Mpix aparat przedni;
  • łączność 4G LTE;
  • Dual SIM;
  • wymienna bateria o pojemności 3020 mAh;
  • Android 5.0.2 Lollipop oraz nakładka MIUI v7.

A jeśli chodzi o cenę, to podstawowy wariant kosztuje 799 yuanów, czyli około 470 złotych. Patrząc na takie urządzenia mam tylko nadzieję, że za jakiś czas uda mi się wrócić do Chin i - co ważniejsze - załapię się na sprzedaż jednego z modeli Xiaomi. Ciekawe, czy Chińczykom uda się kiedyś pobić swój rekord, który wynosi 2,11 mln telefonów (różnych) sprzedanych jednego dnia.

Źródło: Xiaomi via gsmarena.com

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.