Z Plusa ucieka 3.000 klientów dziennie

Z Plusa ucieka 3.000 klientów dziennie01.06.2009 06:00
plus - zmiany regulaminu
Kira Czarczyńska

Kampania "informacyjna" Play najwyraźniej daje efekty: jak oszacował serwis Telepolis, z sieci Plus odchodzi dziennie trzykrotnie więcej osób, niż zakładał operator przedstawiając klientom nowy regulamin.

Polkomtel znalazł się tym samym w całkiem niezłych tarapatach - i ciężko powiedzieć, czy nie wyszłoby mu taniej zapłacić jednak karę za brak współpracy z UOKiK...?

Kampania "informacyjna" Play najwyraźniej daje efekty: jak oszacował serwis Telepolis, z sieci Plus odchodzi dziennie trzykrotnie więcej osób, niż zakładał operator przedstawiając klientom nowy regulamin.

Polkomtel znalazł się tym samym w całkiem niezłych tarapatach - i ciężko powiedzieć, czy nie wyszłoby mu taniej zapłacić jednak karę za brak współpracy z UOKiK...?

Polkomtel szacował, że z jego sieci w wyniku zmiany regulaminu - a co za tym idzie, możliwości zerwania umowy przez klienta bez żadnych konsekwencji - odchodzić będzie najpierw około 1.000 osób dziennie, później sukcesywnie mniej. Zdaje się jednak, że jest odwrotnie.

Kampania pseudoinformacyjna, prowadzona przez Play, najwyraźniej odnosi sukcesy: po jej rozpoczęciu, fala rezygnacji wzrosła 2-3 krotnie. Obecnie w Plusie zawiera się tyle samo umów, co rozwiązuje - nie jest to dla operatora najzdrowsza sytuacja.

Większość klientów chce przejść do innej sieci z zachowaniem własnego numeru telefonu.

Co ciekawe, Polkomtel jak na razie nie podejmuje żadnych konkretnych kroków do zatrzymania u siebie swoich klientów. Wprowadzono na razie tylko nagrody dla sprzedawców, którzy przyjmą najmniej rezygnacji (zupełnie jakby to od nich zależało). Nie widać natomiast niczego, co mogłoby skusić do pozostania - zwykłego Kowalskiego...

Źródło: Telepolis

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Wybrane dla Ciebie
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.