Zero Reflex - 10 000 dolarów nagrody dla gracza, który przejdzie tę grę. Podejmiesz wyzwanie?

Zero Reflex - 10 000 dolarów nagrody dla gracza, który przejdzie tę grę. Podejmiesz wyzwanie?10.11.2015 10:00
Deszcz pieniędzy
Źródło zdjęć: © Shutterstock
Marek Pruski

Chcesz 10 000$? Nie ma problemu. Musisz tylko przejść 20 poziomów gry na 3 stopniach trudności

Studio Exordium Games niedawno wypuściło spod swoich skrzydeł kolejną grę, a mianowicie Zero Reflex. Gra jak gra, niby nie ma w niej nic ciekawego, bo to kolejny taki zabijacz czasu, który niewiele różni się od pozostałych. To, co jednak może przykuć Waszą uwagę to fakt, że gra po jej pełnym przejściu oferuje coś więcej niż tylko kolorowy napis „You win!”

Deweloperzy ogłosili, że pierwsza osoba, która przejdzie przez wszystkie poziomy na wszystkich poziomach trudności otrzyma nagrodę w wysokości 10 000 dolarów. Tak, dobrze przeczytaliście, 10 koła zielonych do wygrania. To sporo, biorąc pod uwagę, że Androidowa wersja utrzymuje się tylko z reklam i płatnej opcji ich wyłączenia, a wersje na iOS, Steam’a i WP kosztują ok. 3 dolary.

Z pewnością pomyśleliście – musi być trudna. I owszem, taka właśnie jest. Na środku pojawia się oko, od którego wychodzą strzały i inne przeszkody. Poruszając się małym rombem po orbicie owego oka musimy ich unikać. Ot cała filozofia. Choć brzmi to trywialnie, to wcale takie nie jest, co możecie zauważyć już na trailerze.

Zero Reflex - Launch trailer

Żeby przejść do kolejnego poziomu trzeba wytrzymać 30 sekund. Liczba żyć i ilość poziomów, o które się cofamy w przypadku przegranej jest zależna od poziomu trudności i kształtuje się tak:

Normal – 3 życia, po przegranej cofasz się o 1 poziom

Hard – 2 życia, po przegranej cofasz się o 2 poziomy

Nightmare – 1 życie, po przegranej cofasz się o 3 poziomy

Aby dostać nagrodę trzeba legalnie pobrać grę i przejść 20 poziomów na każdym z 3 stopni trudności. Dokładne uregulowania dotyczące konkursu znajdziecie pod tym linkiem. Konkurencja jest duża, bo gra jest dostępna globalnie na większość platform, w tym PC oraz Mac.

Z łatwą dostępnością idą w parze wysoka nagroda i pozornie łatwa rozgrywka, co wydaje się być idealnym działaniem marketingowym. Jak dotąd licznik pobrań przynajmniej w Sklepie Play nie osiągnął nawet 1/10 wartości nagrody, jaką oferują deweloperzy. Jeśli był to jedynie zabieg promocyjny to udał się twórcom raczej średnio.

Tytuł jest jednak dosyć świeży, więc trzeba poczekać aż news o nagrodzie viralowo rozejdzie się po sieci. Osobiście twierdzę, że nagroda wpadnie w ręce jakiegoś Azjaty (tak się zazwyczaj dzieje) albo nigdy do nikogo nie trafi. Jeśli jednak tak się stanie, gracz, który wygra konkurs korzystając z jakiegoś urządzenia mobilnego, z pewnością zabłyśnie. Szczególnie na rynku e-sportu, który może już niedługo wkroczy na urządzenia mobilne.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.