Zamiana numeru w pre-paidach Plusa

Zamiana numeru w pre‑paidach Plusa

Zamiana numeru w pre-paidach Plusa
Kira Czarczyńska
26.07.2010 13:00, aktualizacja: 26.07.2010 15:00

No i mamy kolejną, przydatną konsekwencję zmiany definicji abonenta. Przypomnę: stali się nimi od 20 lipca również klienci ofert pre-paid, dzięki czemu przysługują im teraz te same prawa, co użytkownikom post-paid.

Plus, dostosowując się do nowego prawa, wprowadza usługę Zamiana numeru - objęte są nią oferty Simplus, 36.6 i Sami Swoi.

No i mamy kolejną, przydatną konsekwencję zmiany definicji abonenta. Przypomnę: stali się nimi od 20 lipca również klienci ofert pre-paid, dzięki czemu przysługują im teraz te same prawa, co użytkownikom post-paid.

Plus, dostosowując się do nowego prawa, wprowadza usługę Zamiana numeru - objęte są nią oferty Simplus, 36.6 i Sami Swoi.

W ramach usługi "Zamiana numeru w Simplusie, 36.6 i Sami Swoi", abonenci tych ofert mogą wystąpić z pisemnym wnioskiem o zmianę przydzielonego numeru, jeżeli korzystanie z obecnego jest dla nich uciążliwe.

Warunkiem skorzystania z usługi Zamiana numeru jest wcześniejsze zarejestrowanie posiadanej karty na swoje imię, nazwisko i pozostałe, prawdziwe dane.

Zamiana odbywa się w ramach tej samej oferty, którą posiadamy obecnie - nie ma więc żadnych zmian w samych cennikach rozmów czy innych usług.

Aby zmienić swój obecny numer, należy:

  • Złożyć osobiście w punkcie sprzedaży lub obsługi pisemny wniosek o zamianę, zawierający uzasadnienie wskazujące na uciążliwość przy korzystaniu z dotychczasowego numeru. Należy opisać i wyjaśnić, na czym polega uciążliwość. Jeżeli chodzi o uciążliwe połączenia, konieczne jest podanie ich przybliżone daty i godziny.
  • Uiścić w punkcie sprzedaży opłatę za rezerwację numeru, która równa jest cenie startera dostępnego w punkcie sprzedaży.
  • W ciągu 21 dni od złożenia wniosku trzeba utrzymywać dodatnią wartość swojego konta, pozwalającą na pobranie opłaty za zamianę. Przez ten sam okres czasu musimy również mieć ważne usługi wychodzące.

Zamiana numeru nastąpi w ciągu tych 21 dni. W tym czasie otrzymamy od swojego operatora wiadomość SMS, z informacją o możliwości odbioru zarezerwowanej karty SIM w punkcie sprzedaży, w którym złożony został wniosek, oraz z informacją o wyłączeniu dotychczasowej karty SIM w ciągu 7 dni od wysłania przez Polkomtel S.A. wiadomości SMS.

Usługa Zamiana numeru dostępna jest od 20. lipca 2010r.

Źródło: Plus

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)