Zdalne przenoszenie numeru w Play - szczegóły

Zdalne przenoszenie numeru w Play - szczegóły

PlayLogo
PlayLogo
Kira Czarczyńska
09.12.2009 14:20, aktualizacja: 09.12.2009 15:20

Od wczoraj czekaliśmy na oficjalny komunikat prasowy Play - a zaraz po tym, jak go dostaliśmy, musiał zostać poprawiony. Jak przyznał rzecznik prasowy P4, trochę za bardzo skupiono się na konkurencji z Wielkiej Trójki. Umknął przez to fakt, że Play wcale nie jest pierwszą siecią pozwalającą przenieść numer bez wychodzenia z domu.

Poprawianie kompletnie nam jednak nie przeszkadza - grunt, że znamy szczegóły.

Od wczoraj czekaliśmy na oficjalny komunikat prasowy Play - a zaraz po tym, jak go dostaliśmy, musiał zostać poprawiony. Jak przyznał rzecznik prasowy P4, trochę za bardzo skupiono się na konkurencji z Wielkiej Trójki. Umknął przez to fakt, że Play wcale nie jest pierwszą siecią pozwalającą przenieść numer bez wychodzenia z domu.

Poprawianie kompletnie nam jednak nie przeszkadza - grunt, że znamy szczegóły.

Korekta była konieczna, ponieważ podobnie przenieść numer można w mBank Mobile. Oznacza to, że Play bynajmniej nie jest pierwszym operatorem dającym taką możliwość. Teraz więc początek komunikatu brzmi następująco:

Od 8 grudnia 2009 Operator Play jako pierwszy operator infrastrukturalny wprowadza usługę przenoszenia numeru poprzez zgłoszenie telefoniczne.

Bardziej interesuje nas jednak oczywiście dalszy ciąg komunikatu, mówiący o zasadach i sposobie zdalnej realizacji procedury przeniesienia numeru.

Kolejne etapy wyglądać mają tak:

  • Podczas rozmowy telefonicznej z abonentem, konsultant Play spisuje dane niezbędne do wypełnienia wniosku o przeniesienie numeru oraz do zawarcia umowy z P4.
  • Abonent, na podany w rozmowie numer telefonu, dostaje wiadomość SMSz informacją o złożeniu zlecenia z jednoczesną prośbą o jego potwierdzenie.
  • Po odesłaniu potwierdzenia zlecenia, P4 przygotowuje i wysyła kurierem wszystkie niezbędne dokumenty - wniosek, oświadczenie, umowę. W paczce jest też telefon (wcześniej wybrany przez abonenta) z kartą SIM/USIM z przypisanym, tymczasowym Numerem MSISDN.

Dalej jest już dość standardowo: w obecności kuriera podpisujemy dokumenty i czekamy na dokończenie procedur przez Play. Informacje o bieżącym statucie wniosku abonent dostaje za pomocą wiadomości SMS lub e-mail.

Obecnie usługa dostępna jest dla Klientów abonamentowych pod numerami 80188 11 12, 790 25 00 00 lub Call Center 790 500 500.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)