#wSkrócie: Huawei Mediapad M2 oficjalnie i Nexus 5 (2015) w benchmarkach
Huawei rozszerza swoje portfolio o nowy, topowy tablet. Tymczasem Samsung chce, byś wsiadł na rower.
Nexus 5
14.07.2015 | aktual.: 14.07.2015 18:00
- Nadchodzi Nexus 5 (2015)? Tak podpisane urządzenie przyłapano w bazie benchmarku AnTuTu, gdzie wykręciło imponujące 85 530 punktów. Dla porównania testowany przeze mnie Galaxy S6 edge uzyskał 70 693 punkty, więc - o ile wynik nie został sfabrykowany - zapowiada się nowy demon wydajności.
- Huawei Mediapad M2 oficjalnie. Nowy tablet ma w swoim wyposażeniu 8-calowy ekran o rozdzielczości 1920 x 1200 (proporcje 16:10), procesor Kirin 930 (4 Cortex A53 2 GHz + 4 x A53 1 GHz), 3 GB pamięci RAM, 16 lub 64 GB pamięci wewnętrznej, moduł LTE (opcjonalnie) i baterię 4800 mAh. Całość pracuje pod kontrolą Androida 5.0 i zamknięto w obudowie wykonanej w 99,5% z metalu. Ceny w Chinach wahają się od 1588 juanów (ok. 960 zł) za wersję Wi-Fi 16 GB do 2288 juanów (ok. 1390 zł) za wariant LTE 64 GB. Poniższe fotki możemy zobaczyć dzięki serwisowi GizmoChina.
- T-Mobile z nową ofertą na kartę. Nowe pakiety danych nazywają Internet Stron LTE i obejmują od 1 do 25 GB bez przepadających danych i konieczności utrzymywania ważności konta. Ceny poszczególnych pakietów znajdziecie poniżej, zaś więcej szczegółów w biurze prasowym operatora.
- Nowa Moto G z Moto Makerem? Wygląda na to, że wygląd już nie tylko flagowego modelu Moto X będzie można personalizować przy użyciu specjalnego narzędzia. Tak przynajmniej twierdzi @evleaks.
- Oficjalne rozpakowanie Huaweia P8. Na zarejestrowanie rytualnego unboxingu w dość nietypowej formie zdecydował się sam producent.
- Samsung zachęca do przejażdżki rowerowej. Firma ruszyła z kampanią #RideFor i zachęca użytkowników do dzielenia się swoją motywacją (zdrowie, miło spędzony czas, trening przed wyścigiem itp.) w społecznościówkach pod tym hashtagiem. Dla użytkowników modeli Galaxy S5, S6 (edge), i Note 4 przygotowano także specjalną funkcję w aplikacji S Health. Sam pewnie nie zwróciłbym na tę akcję uwagi, gdyby nie fajnie zmontowany film promocyjny.