Klienci biznesowi mogą negocjować ofertę w T‑Mobile
Wprowadzając nową ofertę, wszyscy operatorzy komórkowi twierdzą, że będzie ona najlepiej dopasowana do potrzeb klientów. W rzeczywistości są to propozycje sztywne, bez większych możliwości wprowadzenia zmian. Klienci biznesowi sieci T-Mobile mogą jednak rzeczywiście negocjować warunki umowy i otrzymać znacznie lepiej dopasowaną propozycję.
12.05.2012 | aktual.: 12.05.2012 09:00
Od 9 maja przedsiębiorcy, którzy zamierzają podpisać umowę z siecią T-Mobile, mogą uzgodnić ze sprzedawcą najlepszą dla siebie ofertę oraz cenę telefonu. Od teraz bowiem T-Mobile proponuje wszystkim przedsiębiorcom elastyczne warunki zawierania umów w ramach oferty Pakiet dla Biznesu.
Jak to działa?
Nowa oferta zawiera 6 pakietów cenowych, w których mieszczą się standardowe usługi, m.in. rozmowy krajowe, rozmowy międzynarodowe w roamingu, SMS-y, MMS-y, transfer danych. Przed podpisaniem umowy właściciel firmy, na którą będzie ona zawarta, może negocjować, o ile procent chce powiększyć dostępna kwotę na usługi oraz ile przy wybranej ofercie będzie kosztował go nowy smartfon.
W zależności od rzeczywistych potrzeb Dodatkowy Pakiet Wartościowy można powiększyć o 25%, 50%, 75%, lub nawet więcej. Z ceną telefonu natomiast można zjechać nawet do złotówki.
Dodatkowo wybrać można także, w zależności od pakietu cenowego:
- usługę \Zawsze Biznes\ - nielimitowane rozmowy do T-Mobile w kraju i na świecie;
- Internet w telefonie - od 100 MB do 2,5 GB;
- więcej Internetu w telefonie - od 300 MB do 5 GB;
- usługę \Bezpieczny telefon\ - ochrona abonenta przed skutkami kradzieży, uszkodzenia lub zniszczenia telefonu i karty SIM.
Dostępny limit transferu danych w propozycji "więcej Internetu w telefonie" nie jest dostępny w najniższym pakiecie cenowym.
T-Mobile przygotował również specjalny 10% rabat na abonament w taryfach Pakiet dla Biznesu przez 24 miesiące dla wszystkich przedsiębiorców przenoszących numer od innego operatora.
Źródło: T-Mobile