Nokie Lumie w Polsce już 4 lutego. Będzie drogo [wideo, galeria]

Nokie Lumie w Polsce już 4 lutego. Będzie drogo [wideo, galeria]

Nokia Lumia 710 i 800 | fot. wł.
Nokia Lumia 710 i 800 | fot. wł.
Bartosz Dul
20.01.2012 13:53, aktualizacja: 20.01.2012 14:53

4 lutego na polski rynek trafią dwa pierwsze smartfony Nokii z Windows Phone - Lumia 710 oraz Lumia 800. Dwa tygodnie przed startem sprzedaży urządzeń z serii Lumia rusza kampania reklamowa pod hasłem „Niezwykły każdy dzień”, w ramach której użytkownicy będą mogli sprawdzić, jak działają nowe smartfony.

Wczoraj w Warszawie odbyła się oficjalna polska prezentacja Nokii Lumii 710 i Lumii 800. Na polski rynek, do wszystkich czterech operatorów (Polkomtel, Orange, T-Mobile, Play), telefony trafią oficjalnie 4 lutego. Oprócz tego będą dostępne w wybranych salonach Nokia i sklepach sieci Saturn.

Sugerowana cena detaliczna Nokii Lumii 800 wynosi 2249 zł, a Nokii Lumii 710 – 1499 zł. Drogo, tym bardziej że te modele importowane z zachodniej granicy kosztują nawet kilkaset złotych mniej. Miejmy nadzieję, że ceny u polskich operatorów nie będą równie wysokie.

Dzisiaj rusza oficjalna kampania reklamowa. Trzeba przyznać, że robi ona wrażenie.

Rozpoczynająca się właśnie kampania „Niezwykły każdy dzień” to dla nas ważny krok, by na nowo pokazać czym jest Nokia. Kampania ta będzie się różnić od poprzednich naszych działań, podejmiemy szereg aktywności, dzięki którym konsumenci będą mieli okazję wypróbować nasze nowe produkty w ciekawy, angażujący sposób – Robert Siewierski, General Manager Nokia Poland

W ramach kampanii „Niezwykły każdy dzień” konsumenci będą mogli osobiście wypróbować nowe smartfony Nokia Lumia 800 i Nokia Lumia 710. W Krakowie, Łodzi i Warszawie pojawią się showroomy, w których można będzie przetestować obydwa modele, poznać ofertę akcesoriów Nokia oraz sprawdzić usługi Nokia Nawigacja, Nokia Muzyka i Transfer Kontaktów.

Przez 10 miast Polski (Białystok, Trójmiasto, Szczecin, Bydgoszcz, Łódź, Lublin, Rzeszów, Katowice, Częstochowa, Opole i Zielona Góra) przejedzie specjalna ciężarówka Nokia, w której chętni przetestują nowe smartfony z serii Nokia Lumia, akcesoria oraz usługi. Odwiedzający będą mieli okazję sprawdzić, jak produkty Microsoftu, np. Xbox, współdziałają z modelami Nokia Lumia.

Ciekawostką są również specjalne stanowiska w kształcie słuchawek Nokia, znajdujące się na terenie galerii handlowych (Stary Browar w Poznaniu, Galeria Bałtycka w Gdańsku i Arkadii w Warszawie) oraz specjalna strefa na Lotnisku Chopina Warszawa-Okęcie.

Pod hasłem „Pokaż, jak niezwykły może być każdy dzień” odbędzie się seria konkursów organizowanych w wybranych portalach internetowych. Zadaniem internautów będzie odpowiedź na pytanie, czym dla nich jest niezwykły dzień. Konkursy potrwają od 20 stycznia do końca lutego. Nagrodą, oprócz telefonów Nokia Lumia 800, będzie emisja przygotowanego na podstawie zwycięskich pomysłów spotu reklamowego w serwisie YouTube.

Alians biznesowy Microsoft i Nokia przyniósł pierwsze owoce. Obie firmy swoim doświadczeniem biznesowym wnoszą olbrzymią wartość, czego efektem są wprowadzane właśnie na nasz rynek telefony Nokia Lumia. Sam system Windows Phone jest już dziś silny: silny innowacyjnością, niezwykłym interfejsem, a także liczbą aplikacji w Marketplace, która przekroczyła 55 tysięcy. Jestem przekonany, że wprowadzane dziś przez naszego partnera produkty zainteresują wielu użytkowników smartfonów i wprowadzą ich w nowy świat kontaktów, pracy i rozrywki - Jacek Murawski, dyrektor generalny polskiego oddziału Microsoftu.

Polskie ceny Nokii Lumii 710 i 800 nie są niestety zbyt atrakcyjne. Jedyna nadzieja w polskich operatorach, chociaż początkowo nie spodziewałbym się żadnej rewolucji.

Na pochwałę zasługują bardzo interesujące akcje marketingowe, które powinny przynieść produktom rozgłos. Ważniejsze jest jednak to, że Nokia wspólnie z Microsoftem - dosłownie i w przenośni - chce dotrzeć do konsumentów i w całkiem kreatywny sposób pokazać im, jak wyglądają i działają ich najnowsze produkty.

Wszyscy partnerzy sprzedażowi, szczególnie polscy operatorzy, także zamierzają przeprowadzić własne kampanie reklamowe i akcje marketingowe. Orange już proponuje nową odsłonę programu, w którym można będzie przetestować Lumię 710 lub 800.

  • Nokia Lumia 710 i 800 | fot. wł.
  • Nokia Lumia 710 | fot. wł.
  • Nokia Lumia 710 | fot. wł.
  • Nokia Lumia 710 i 800 | fot. wł.
  • Nokia Lumia 800 | fot. wł.
  • Nokia Lumia 710 | fot. wł.
  • Nokia Lumia 710 | fot. wł.
  • Nokia Lumia 710 | fot. wł.
  • Nokia Lumia 710 | fot. wł.
  • Nokia Lumia 710 | fot. wł.
  • Nokia Purity by Monster
[1/11] Nokia Lumia 710 i 800 | fot. wł.

Źródło: inf. pras. • wł.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)