Top 10 najzabawniejszych reklam komórkowych

Top 10 najzabawniejszych reklam komórkowych04.07.2007 11:00
Karolina Adamus

Czym byłby rynek telefonów komórkowych bez dobrej reklamy zachęcającej i mamiącej oczy tysiącom potencjalnych użytkowników? A jak najlepiej do nich dotrzeć? Oczywiście odrobiną dobrego humoru. Z dziesiątek reklam Plusa w pamięć zapadły mi tylko reklamy Mumio.

Ale co oznacza odrobina dobrego humoru? Kurczaki gadające przez telefon czy grupa pracowników urządzająca dyskotekę w biurze? Nie mnie samej to oceniać. Znalazłam 10 najzabawniejszych według mnie reklam z komórką w roli głównej, a waszym zadaniem będzie wybranie najlepsze (ankieta pod galerią).

Czym byłby rynek telefonów komórkowych bez dobrej reklamy zachęcającej i mamiącej oczy tysiącom potencjalnych użytkowników? A jak najlepiej do nich dotrzeć? Oczywiście odrobiną dobrego humoru. Z dziesiątek reklam Plusa w pamięć zapadły mi tylko reklamy Mumio.

Ale co oznacza odrobina dobrego humoru? Kurczaki gadające przez telefon czy grupa pracowników urządzająca dyskotekę w biurze? Nie mnie samej to oceniać. Znalazłam 10 najzabawniejszych według mnie reklam z komórką w roli głównej, a waszym zadaniem będzie wybranie najlepsze (ankieta pod galerią).

Propozycja 1 – Mumio „Kopytko”

Nie mogłoby się oczywiście obejść bez znanej i uwielbianej reklamy Mumio, która właściwie rozpoczęła serię reklam Plusa. Osobiście to moja ulubiona.

Propozycja 2 – Kurczaki „Vizzavi”

Strzeżcie się złośliwych kurczaków umiejących korzystać z usługi Vodafone Vizzavi. Nigdy nie wiesz kiedy Twoi przyjaciele dostaną na komórkę film z Tobą w roli głównej po piątkowej imprezie.

Propozycja 3 – Dowcipny biznesmen

Po obejrzeniu tej reklamy następnym razem na pewno już na początku rozmowy zapytacie kto jest po drugiej stronie.

Funny Commercial: Wife Goes Shopping

Propozycja 4 – Napad dzikiej fretki

W sklepie zoologicznym zapewniano mnie, że fretki to bardzo miłe zwierzaki. Po obejrzeniu tej reklamy nie jestem już taka pewna. Nasuwa się tylko jedna konkluzja: nigdy nie pokazuj fretce „kto tutaj rządzi”. Chyba że masz konto w Play i kilka setek darmowych SMS-ów.

Propozycja 5 – Kropki

Zobaczcie też pracowników Nextela rozmawiających z kropkami. Przepraszam, z czerwonymi kropkami.

Nextel Commercial: Dots

Propozycja 6 – Dyskoteka w biurze

Kolejna z reklam Nextela (dzisiaj Sprint Nextel), która podobnie jak nasze reklamy z Mumio zyskała sporą sławę w USA. Tym razem panowie podczas przerwy w pracy.

nextel commercial

Propozycja 7 – SMS od żony

Reklama daje do myślenia: zawsze noś komórkę przy sobie.

Funny Commercial - Wife Called Motorolla

Propozycja 8 – Zła karma

Kolejna reklama z atakującym zwierzakiem, ale tym razem w pełni usprawiedliwionym. W tym miejscu nasuwa się kolejny wniosek: nigdy nie kuś losu.

Cell Phone Karma, Funny Commercial

Propozycja 9 – Wymówka

Na pewno wiele razy zdarzyło się Wam wymigać od pójścia do pracy, ale założę się, że na to nie wpadliście.

funny phone commercial

Propozycja 10 – Zdradzająca żona

Nic dodać, nic ująć. Ciekawe czy któremukolwiek z klientów Play też już się zdarzyło mieć nieproszonego gościa w domu. W końcu jeśli dostajesz dodatkowe minuty za to, że ktoś do Ciebie zadzwoni... Kto by nie wyszedł z szafy?

Cell Phone Commercial

Podsumowując, operatorzy jasno przekazują w swoimi reklamach, że komórki potrafią nam nieźle namieszać w życiu. Dlaczego w takim razie co dwa lata przedłużamy umowę?

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.