Galaxy S4 najlepiej sprzedającym się flagowcem Samsunga w historii!

Galaxy S4 najlepiej sprzedającym się flagowcem Samsunga w historii!15.05.2013 13:58
Samsung Galaxy S4

Nikt nie powinien mieć wątpliwości,  że Samsung Galaxy S4 będzie (jest?) kolejnym hitem sprzedażowym Samsunga. Południowokoreański koncern poinformował, że w ciągu  dwóch tygodni od premiery "sprzedał"  6 milionów egzemplarzy swojego flagowca, z czego 4 miliony rozeszły się w ciągu pierwszych czterech dni.

Nikt nie powinien mieć wątpliwości,  że Samsung Galaxy S4 będzie (jest?) kolejnym hitem sprzedażowym Samsunga. Południowokoreański koncern poinformował, że w ciągu  dwóch tygodni od premiery "sprzedał"  6 milionów egzemplarzy swojego flagowca, z czego 4 miliony rozeszły się w ciągu pierwszych czterech dni.

Słowo "sprzedał" wziąłem w cudzysłowie nie bez przyczyny, gdyż Samsung od lat uskutecznia swoją metodę nabijania statystyk. Jako sprzedane nie uznaje on bowiem produktów, który trafiły do klienta a egzemplarze rozesłane do operatorów i sprzedawców. Nie wiadomo zatem, w rękach ilu klientów znajduje się obecnie Galaxy S4.

Taki sposób liczenia sprzedanych egzemplarzy jest średnio miarodajny w zestawieniu z konkurencją i nie można tych danych w żaden sposób zestawić chociażby ze statystykami dotyczącymi sprzedaży iPhone'ów. Niemniej jednak - jak już wspomniałem - Samsung metodę tę stosuje od dawna, więc można w łatwy sposób sprawdzić, jak najnowszy flagowiec Koreańczyków wypada na tle poprzedników.

Jak informuje serwis SlashGear, poprzedni rekord należał oczywiście do modelu Galaxy S III, który na trafienie do sklepów w liczbie trzech milionów egzemplarzy potrzebował 21 dni. Modelowi Galaxy S II zajęło to 55 dni, a pierwszej esce 85 dni. Ich następca przebił ten wynik ze sporą nawiązką w ciągu czterech dni, co wyraźnie pokazuje, jak ogromny wzrost popularności swoich flagowców Samsung odnotowuje z każdym kolejnym modelem.

Tak dobre wyniki sprzedaży są bardzo dobrą wiadomością dla posiadaczy *es czwórek. *Model ten wykorzystuje kilka dość nietypowych rozwiązań, takich jak Air View (znane już z Galaxy Note'a II), zaawansowaną obsługę gestów bez konieczności dotykania ekranu czy też cały arsenał specjalnych czujników, które rozbudowują możliwości smartfona. Pełny potencjał tych dodatków zostanie wykorzystany dopiero wtedy, gdy zainteresują się nimi zewnętrzni deweloperzy, a możemy być pewni, że wobec tylu milionów sprzedanych egzemplarzy nikt nie przejdzie obojętnie.

Galaxy S4 jest również jednym z nielicznych urządzeń na rynku pracujących pod kontrolą najnowszej odsłony systemu Android 4.2 Jelly Bean. Jego rosnąca popularność powinna się również przełożyć na zwiększone zainteresowanie deweloperów funkcjami czystego Androida, takimi jak chociażby widgety na ekranie blokady.

Południowokoreański koncern planuje do końca miesiąca "sprzedać" 10 milionów egzemplarzy swojego najnowszego flagowca. Czy mu się to uda? Z pewnością tak. W razie problemów wystarczy przecież brakujące miliony egzemplarzy umieścić w magazynie dowolnego sklepu i statystyki będą się zgadzać ;)

Źródło: SlasGearFrazPC

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.