Aplikacja Dnia: Gameloft wydaje GT Racing 2 w modelu freemium

Aplikacja Dnia: Gameloft wydaje GT Racing 2 w modelu freemium15.11.2013 17:20
Zbyszek Kowal

Francuski gigant branży mobile trzyma się wybranej ścieżki i po raz kolejny raczy swoich fanów tytułem w modelu freemium. Najnowszy GT Racing reklamowany jest jako aplikacja dająca prawdziwe doznania z jazdy samochodem. Czy rzeczywiście tak jest? Czy Gameloft stworzył godnego konkurenta dla Real Racing 3?

Francuski gigant branży mobile trzyma się wybranej ścieżki i po raz kolejny raczy swoich fanów tytułem w modelu freemium. Najnowszy GT Racing reklamowany jest jako aplikacja dająca prawdziwe doznania z jazdy samochodem. Czy rzeczywiście tak jest? Czy Gameloft stworzył godnego konkurenta dla Real Racing 3?

GT Racing 2: The Real Car Experience to z pewnością jedna z ciekawszych premier w tym roku. Gra pojawiła się w App Store dwa dni temu. Premiera w Google Play odbyła się dzisiaj, zatem wykorzystujemy moment aby poinformować Was o premierze na obie platformy. Fani obu systemów powinni przygotować się na pobranie ponad 1 gigabajta danych!

Najnowsza odsłona GTR jest całkiem mocno rozbudowana. Do dyspozycji graczy oddano bowiem 67 licencjonowanych samochodów od ponad 30 różnych producentów. Nie brakuje tak popularnych marek jak Mercedes-Benz, Ferrari, Dodge, Nissan, Audi lub Ford. Co jakiś czas Gameloft dorzuca również nowe samochody w promocjach tygodnia wraz z nowym trasami do pokonania.

Jeździć jest również po czym. Gra oferuje 13 różnych torów na których panują zmienne warunki pogodowe oraz różne pory dnia. Do rozegrania jest ponad 1400 różnych eventów w kilku trybach zabawy. Oprócz standardowego wyścigu możemy rozegrać pojedynek z komputerem lub pobawić się w Knockout lub Overtake.

Pomimo że gra pojawiła się w modelu freemium, to nie wymaga od gracza płacenia za naprawy lub oczekiwania na naładowanie się energii do ścigania. Tutaj można bawić się dowoli bez żadnych limitów. Warto jednak dodać, że w późniejszych etapach bez ulepszania samochodów nie da się wygrywać wyścigów. Ulepszenia natomiast wymagają zatrudnienia mechaników i tam już z czasem produkcji się spotkamy.

Od strony graficznej jest bardzo przyzwoicie. Zdecydowanie najwyższa półka na rynku. Modele samochodów są porównywalne do tego co widzieliście w Real Racing 3. Nieco słabiej wypadają same tory oraz budynki wokół trasy. Gra nie jest również tak dobrze zoptymalizowana jak dzieło EA, na moim iPhonie 4S rozgrywka potrafiła kilkukrotnie się zaciąć.

Tryb wieloosobowy to przede wszystkim możliwość wczytania rezultatów naszych znajomych z takich usług jak Game Center czy Google Play Game Services. Wraz z wynikami wczytywane są zdjęcia oraz imiona graczy. Można pobawić się także w osiąganie wspólnych celów lub rywalizacje w większym gronie. Oczywiście w zamian za dostęp do usługi sieciowej musimy wyrazić zgodę na spamowanie naszych znajomych informacjami z gry.

[solr id="komorkomania-pl-194978" _url="http://komorkomania.pl/2812,modern-combat-5-pojawi-sie-z-duzym-opoznieniem" _mphoto="modern-combat5-194978-25-4c756d7.jpg"][/solr][block src="solr" position="inside"]4747[/block]

Czy warto zagrać? GT Racing 2: The Real Car Experience to pozycja darmowa i jeżeli macie trochę miejsca w pamięci waszych smartfonów lub tabletów, to koniecznie pobierzcie grę z Google Play lub App Store. Zabawa jest przednia i z pewnością wystarczy Wam na wiele długich zimowych wieczorów.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.