BlackBerry Aurora to nowy średniak przeznaczony na rynek indonezyjski

BlackBerry Aurora to nowy średniak przeznaczony na rynek indonezyjski02.03.2017 16:58
Łukasz Skałba

Legendy umierają. Nokia jest w rękach HMD, a nowe urządzenia Kodaka produkuje francuski koncern Archos. BlackBerry z kolei to chińskie TCL oraz... indonezyjskie Merah Putih. Właśnie ten ostatni koncern niedługo wprowadzi nowego smartfona z logo BlackBerry na obudowie - model Aurora.

Kilka miesięcy temu chiński koncern TCL przejął kanadyjską markę BlackBerry. TCL nie ma jednak wyłączności na produkcję smartfonów z logo tej firmy. Niedawno świat obiegły plotki, jakoby w Indonezji za urządzenie marki BlackBerry miał odpowiadać Merah Putih. Teraz uległy one potwierdzeniu. Już jutro na tamtejszym rynku ma bowiem zadebiutować urządzenie o nazwie BlackBerry Aurora.

BlackBerry Aurora
ProducentBlackBerry
Model procesoraSnapdragon 435
SegmentSmartfon ze średniej półki
System operacyjnyAndroid 7.0
Przekątna ekranu5.5″
Rozdzielczość ekranu1280 x 720
Maksymalna pamięć operacyjna4 GB RAM
Maksymalna pamięć wewnętrzna32 GB
Rozdzielczość matrycy13 Mpix
Pojemność akumulatora3000 mAh
Przejdź do pełnej specyfikacji

Jest ono zaprojektowane przez firmę Merah Putih i przez nią będzie też produkowane. Ma ona również odpowiadać za działania marketingowe związane z omawianym modelem. Gdzie będzie więc BlackBerry w nowym BlackBerry? Na pewno w logo. To ono będzie główną siłą napędową sprzedaży. Jednak to nie wszystko. BlackBerry jest znane przede wszystkim ze swojego ultra bezpiecznego oprogramowania, które doceniają biznesmeni na całym świecie.

BlackBerry Aurora, Źródło zdjęć: © Phonearena
BlackBerry Aurora
Źródło zdjęć: © Phonearena

Wcześniej było to BlackBerry 10, a ostatnimi czasy - mocno zmodyfikowany Android z autorskimi aplikacjami dbającymi o bezpieczeństwo danych użytkownika. To właśnie za software w dalszym ciągu będą odpowiadali programiści BlackBerry. Umowa BlackBerry z TCL i Merah Putih jest więc następująca - wy projektujcie, produkujcie i sprzedawajcie urządzenia na które my wgramy swoje oprogramowanie i przykleimy logo na obudowie.

Powiecie, że mało BlackBerry w BlackBerry? Możliwe, ale spójrzcie na sytuację Nokii. Tam jedynym fińskim elementem pozostało logo. Reszta to chińska marka, która odniesie sukces dzięki dawnym osiągnięciom legendarnej Nokii.

Źródło zdjęć: © Lazada
Źródło zdjęć: © Lazada

Wracając jednak do samego smartfona. Ma on być dostępny na indonezyjskim rynku od jutra w cenie około 1060 zł. Jego specyfikacja to budżetowo-średnia półka. Obejmuje więc między innymi 5,5-calowy ekran HD, Snapdragona 435 współpracującego z 4 GB pamięci RAM oraz baterią o pojemności 3000 mAh. Jego wygląd widzicie na zdjęciach. Cóż, ja tam nie żałuję, że nie trafi on na rynek europejski.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.