CEO HTC: Dajcie nam czas, a wrócimy do gry

CEO HTC: Dajcie nam czas, a wrócimy do gry26.06.2013 12:45
Peter Chou

Nie jest tajemnicą, że HTC boryka się ostatnio z poważnymi problemami finansowymi. Niewykluczone jednak, że już wkrótce Tajwańczycy powrócą na szczyt. Tak przynajmniej twierdzi CEO koncernu - Peter Chou.

Od dawna mówiło się o tym, że zbawienie firmie ma przynieść model HTC One. I faktycznie – smartfon cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem konsumentów, zbiera dobre recenzje, a kilka tygodni temu przedstawiciele koncernu informowali, że do dostawców wysłano już 5 milionów egzemplarzy urządzenia. Z ostatnich raportów finansowych wynika, że przychód firmy za maj (900 milionów dolarów) był o 50% wyższy niż w miesiącu poprzednim. Pozytywnie na wyniki sprzedaży wpływa również to, że One dostępny jest obecnie w ofertach trzech największych operatorów w Stanach Zjednoczonych.

O poprawiającej się kondycji producenta, która w przyszłości ma być jeszcze lepsza, powiedział kilka słów CEO HTC podczas corocznego spotkania z akcjonariuszami:

W ubiegłym roku udało nam się uzyskać 4% udziałów na rynku smartfonów i jesteśmy zdeterminowani, by w przyszłości zwiększyć je do 10-15%. Dajcie nam tylko trochę czasu, a wrócimy. W tym roku będziemy się dwa razy bardziej starać o wzmocnienie rozpoznawalności marki i lojalności klientów na całym świecie.

Czy koncernowi faktycznie uda się wkrótce osiągnąć tak dobre wyniki? Chcę wierzyć, że jego przedstawiciele wiedzą, co robią, ale ich ostatnie poczynania nie były najlepsze. Rozczarowuje przede wszystkim debiut rewelacyjnego modelu Butterfly S - okazało się, że jego sprzedaż będzie ograniczona wyłącznie do jednego kraju.

HTC w ostatnim czasie bardzo zaniedbuje również średnią i niższą półkę cenową. Wyjątkiem od reguły [del]jest[/del] mógłby być Desire 200, ale smartfon ten jest tak "udany", że równie dobrze mogłoby go w ogóle nie być.

[solr id="komorkomania-pl-168436" excerpt="0" image="0" words="20" _url="http://komorkomania.pl/3513,robert-downey-jr-nowa-twarza-htc-czy-iron-manowi-uda-sie-wyciagnac-tajwanczykow-z-kryzysu" _mphoto="htc-one-168436-270x144-e7163dcea.jpg"][/solr][block src="solr" position="inside"]3966[/block]

Problemem firmy HTC zawsze było według mnie to, że ona sama nie wie, czym chce być. Z jednej strony pracuje na wizerunek producenta urządzeń klasy premium, a chwilę później jej przedstawiciele biegają po mediach i mówią: "kiedyś będzie lepiej", "robimy cięcia budżetowe", "gdybyśmy mieli kasę na marketing, to byłoby fajnie". Czy tylko ja widzę lekki zgrzyt? HTC kojarzy mi się z ekskluzywnym salonem jubilerskim, w którym można zastać nieogolonego i ubranego w przetarte jeansy pracownika siedzącego przy kubeczku z napisem "napiwki". Chociaż kto wie, może i w tym szaleństwie jest metoda...

Źródło: Android and Me

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.