Dwa numery na jednej karcie SIM w Play. Na tę nowość czekało wielu

Dwa numery na jednej karcie SIM w Play. Na tę nowość czekało wielu15.04.2013 11:38
Drugi numer w Play
Adrian Nowak

Większość smartfonów nie umożliwia jednoczesnego wykorzystywania dwóch kart SIM. Jeśli nawet tego typu rozwiązanie jest dostępne, często trzeba się między nimi przełączać, albo... wyposażyć się w drugi telefon. Operator Play zaprezentował nowości, które mogą znacznie ułatwić życie wielu użytkownikom.

Drugi numer może być stacjonarny lub komórkowy, nowy lub przeniesiony. Zawsze jest możliwość odbierania połączeń kierowanych na numer stacjonarny, wykonywanie połączeń z numeru stacjonarnego tylko w ze Strefy Stacjonarnej.

Nowości dostępne są zarówno dla klientów biznesowych, jak i indywidualnych. W cenniku nieco razi jedynie opłata aktywacyjna, na której wysokość (23-29 złotych) skarżą się niektórzy klienci. Pełną tabelę kosztów możecie zobaczyć poniżej:

Play informuje, że drugi numer można aktywować w ramach osobnej umowy na czas nieokreślony, a sam sposób działania tego typu rozwiązania, nie powinien nastręczać kłopotów. Obsługa drugiego numeru telefonu sprowadza się do wykorzystywania znacznika #1. W pierwszej kolejności zdefiniować musimy tylko, który z dwóch numerów będzie tym głównym. Następnie podczas wykonywania połączeń z pierwszego numeru, nie musimy stosować żadnych specjalnych zabiegów. Gdy jednak zachcemy zadzwonić z drugiego, na końcu numeru do którego wykonujemy połączenie, dodać trzeba #1.

Podobnie sytuacja wygląda w przypadku, gdy ktoś zechce do nas zadzwonić. Jeśli połączenie przychodzące jest wykonywane na numer główny - zupełnie nic się nie zmienia. Podczas otrzymywania wiadomości i telefonów na drugi numer, na końcu numeru wyświetlana będzie dodatkowa informacja #1 - wskazująca na to, który z adresów jest aktualnie wykorzystywany.

Nowości dla firm w Play

Trzeba przyznać, że Play znów się postarało. Jeśli chodzi o ceny połączeń, nie zmieniono wiele, jednak nowości związane z drugim numerem na jednej karcie SIM, bez wątpienia odpowiedzą na potrzeby wielu klientów. Jeśli rozwiązanie się przyjmie, zyskać mogą szczególnie posiadacze firm, którzy zwykle korzystają z dodatkowych telefonów służbowych - teraz będą mogli funkcjonować znacznie wygodniej. Coraz mniej sensu mają też telefony Dual SIM, których i tak nie ma za dużo na naszym rynku (przynajmniej patrząc na sensowne propozycje).

Źródło: Blog Play

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.