Hawaje, KitKat i ołówek, czyli jak dogryzają sobie producenci smartfonów i tabletów

Hawaje, KitKat i ołówek, czyli jak dogryzają sobie producenci smartfonów i tabletów16.04.2014 00:15
Źródło zdjęć: © youtube.com

Producenci urządzeń mobilnych wiele razy udowodnili, że walczą ze sobą nie tylko za pomocą technologii, ale też wzajemnie się ośmieszając. Oto kilka przykładów.

Wa...Wei? Wa...Wei...Yi? Hawaii?

Jeden z moich faworytów, jeśli chodzi o wzajemne dogryzanie sobie przez producentów mobilnych gadżetów. Ascend P6 dzięki mierzącej zaledwie 6,18 mm grubości obudowie przez kilka tygodni nosił tytuł najcieńszego smartfona świata. Huawei był ze swojego dziecka na tyle dumny, że uznał, iż spokojnie może ono konkurować z największymi graczami. Dlatego też w reklamie smartfona oberwało się modelom iPhone 5, Galaxy S4 i HTC One. Chiński producent zrobił to jednak z klasą, bo nie omieszkał ponabijać się również z samego siebie.

Nokia i KitKat

Gdy we wrześniu ubiegłego roku Google ogłosił, że nazwa kodowa kolejnej wersji Androida to KitKat, Nokia nie mogła zaprzepaścić okazji do ponabijania się z tego faktu. Umieszczając na Twitterze poniższą grafikę, Finowie wykorzystali hasło promocyjne popularnego batonika "Have a Break, Have a Kit Kat".

Źródło zdjęć: © twitter.com
Źródło zdjęć: © twitter.com

Trzeba oddać Nokii to, że w swojej niechęci do KitKata pozostaje konsekwentna. Koniec końców jej zaprezentowany nie tak dawno androidowy smartfon pracuje pod kontrolą znacznie starszej wersji zielonej platformy...

Galaxy Pro Series - It Can Do That

Niedawno Samsung ruszył z kampanią "It Can Do That", promującą jego nowe tablety z serii Galaxy PRO. W kolejnych spotach reklamowych producent wyśmiewa braki i ograniczenia konkurencyjnych tabletów na czele z iPadem Air Apple'a, Surface'em 2 Microsoftu i Kindle'em Fire Amazonu.

Zamiast walczyć, kup Lumię

Klasyka gatunku, której w tym zestawieniu nie mogło zabraknąć, czyli reklama Lumii 920, w której Nokia wyśmiała wzajemne przepychanki fanów Apple'a i Samsunga.

#NeverSattle

Nowo powstała firma OnePlus utrzymuje, że nazywany przez nią "perfekcyjnym smartfonem" model One będzie nie tylko tańszy, ale też lepszy od produktów konkurencji. Producent wypuścił zatem do sieci serię grafik, którymi uderzono w BlackBerry, Motorolę, Windows Phone'a, Apple'a, Samsunga i HTC.

[1/6]
[2/6]
[3/6]
[4/6]
[5/6]
[6/6]

Apple, Samsung i ołówek

W jednej z reklam iPada Air, do której głosu skądinąd użyczył znany z serialu "Breaking Bad" Bryan Cranston, jedną z głównych ról odegrał ołówek. Klip możecie obejrzeć poniżej.

Zadaniem wspomnianego ołówka było pokazanie, jak smukły jest tablet Apple'a. Kilka miesięcy później Samsung stworzył jednak jeszcze smuklejszy tablet, który reklamowany był za pomocą ołówka i... iPada Air.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.